  • 21. Data: 2009-05-19 15:31:32
    Temat: Re: Małe zmiany w Polbank24 - nie działa
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 19 May 2009 02:30:43 -0700 (PDT), w
    <0...@z...goo
    glegroups.com>, luc
    <b...@g...net> napisał(-a):

    > On 18 Maj, 22:10, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > z tego co pamiętam, to teraz jadę na tym zainstalowanym spod IE,
    > więc sukces połowiczny... ale spróbuje pobrać go spod opery i wtedy
    > się okaże...

    W FF pokazało się okienko z certyfikatami (instalowałem spod IE), ale puste.

  • 22. Data: 2009-05-19 17:05:42
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    luc pisze:

    > 9.64

    Dzięki. Akurat też tej wersji używam.

    --
    animka

  • 23. Data: 2009-05-19 17:42:14
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    r...@k...pl pisze:

    > W FF pokazało się okienko z certyfikatami (instalowałem spod IE), ale puste.

    FF korzysta jedynie z własnych certyfikatów. IE i Opera korzystają z
    certyfikatów zainstalowanych w systemie operacyjnym.

  • 24. Data: 2009-05-19 17:48:43
    Temat: Re: Małe zmiany w Polbank24
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Wojciech Nawara pisze:
    > FF korzysta jedynie z własnych certyfikatów. IE i Opera korzystają z
    > certyfikatów zainstalowanych w systemie operacyjnym.
    wystarczy zainstalować nowy certyfikat pod FF i będzie działać...

  • 25. Data: 2009-05-20 09:33:48
    Od: luc <b...@g...net>

    On 19 Maj, 19:42, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > FF korzysta jedynie z własnych certyfikatów. IE i Opera korzystają z
    > certyfikatów zainstalowanych w systemie operacyjnym.

    Aaaa, czyli nie ma sensu zabawa w odinstalowywanie i instalację spod
    opery,
    bo efekt będzie taki sam :-) Tylko nie widać tego certfikatu w
    'certificate managerze' opery,
    dostępnego w ustawieniach zaawansowanych...

    pzdrwm
    luc