  • 11. Data: 2004-05-08 11:37:20
    Temat: Re: Mafia wyczyściła konta klientów banku Millenium
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message
    news:c7fv11$bt4$1@news.onet.pl...

    > Jak ktoś nie jest uczciwy to go nawet 100000 nie powstrzyma.

    z calym szacunkiem - bzdura.

    pozdrowienia,
    rafal urbanelis

  • 12. Data: 2004-05-08 13:20:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik WaSyL napisał:

    > Tak to jest jak sie placi ludziom po 1000plnow.

    Pozwolę sobie wtrącić, że mille znowu nie płaci aż tak mało w porównaniu
    z niektórymi [i nie mówię tylko o euro - żeby nie było]...

  • 13. Data: 2004-05-10 07:57:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > z calym szacunkiem - bzdura.

    Z całym szacunkiem. Wyceniasz uczciwość od pewnego progu? Do pensji x można
    być nieuczciwym, a jak pracodawca zapłaci y to stajesz się uczciwy? Fajne
    poglądy-nie ma co ;-) Czy Twój pracodawca o nich wie
    ;-))) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2004-05-10 15:20:28
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

> [...]
    > można być nieuczciwym, a jak pracodawca zapłaci y to stajesz się
    > uczciwy? Fajne poglądy-nie ma co ;-) Czy Twój pracodawca o nich wie

    Czy naprawdę nie wiesz o co chodzi, czy jaja sobie robisz?
    Nie mówimy o tym co jest uczciwe a co nie, tylko o źródłach powstawania
    korupcji.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 15. Data: 2004-05-10 15:46:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy naprawdę nie wiesz o co chodzi, czy jaja sobie robisz?
    > Nie mówimy o tym co jest uczciwe a co nie, tylko o źródłach powstawania
    > korupcji.

    Taaak? To Twoim zdaniem powstawanie korupcji związane jest z tym, że ktoś
    zarabia 1k PLN? Czy może z tym, że jest nieuczciwy? Mam wrażenie, że to Wy
    sobie jaja robicie.

  • 16. Data: 2004-05-10 15:54:15
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > Taaak? To Twoim zdaniem powstawanie korupcji związane jest z tym, że
    > ktoś zarabia 1k PLN?

    Oczywiście, że tak.

    > Czy może z tym, że jest nieuczciwy? Mam
    > wrażenie, że to Wy sobie jaja robicie.

    Chcesz powiedzieć, że wysokość zarobków/rotacja/styl pracy i wynagradzania
    nie ma wpływu na korupcję?!

  • 17. Data: 2004-05-10 16:28:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Oczywiście, że tak.

    Suuuper! To teraz jeszcze określ próg od którego jesteś uczciwy. BTW - czy
    Twoje zarobki przekraczają ten Twój indywidualny próg?

    Tak, to właśnie chcę powiedzieć.

  • 18. Data: 2004-05-10 17:31:41
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > Suuuper! To teraz jeszcze określ próg od którego jesteś uczciwy. BTW
    > - czy Twoje zarobki przekraczają ten Twój indywidualny próg?

    Litości! Nie jesteśmy w przedszkolu.
    Czy ja robię osobiste wycieczki?
    Jeśli Twoim zdaniem świat zapełniony jest uczciwymi Glenn, które zostawiają
    na ulicy otwarty samochód (bo same przecież nie kradną), to życzę aby życie
    nie zweryfikowało tego bardzo brutalnie.

    > Tak, to właśnie chcę powiedzieć.

    W takim razie nie ma sensu dalej śmiecić. EOT.

  • 19. Data: 2004-05-10 19:11:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Litości! Nie jesteśmy w przedszkolu.

    Też mam takie wrażenie.

    > Czy ja robię osobiste wycieczki?

    A ja Tobie? Skoro uważasz, że można powiązać zarobki z nieuczciwością, to
    się po prostu zapytałam jaki jest Twój osobisty próg. Skoro się powiedziało
    "A" to mówi się "B".

> [...]
    życie
    > nie zweryfikowało tego bardzo brutalnie.

    No wybacz, ale zostawianie otwartego samochodu nijak się ma powiązania
    uczciwości z poziomem zarobków. Po prostu uważam, że jak ktoś nie jest
    uczciwy, to nie jest. Mówienie, że ktoś nie jest uczciwy i dodawanie, że
    przecież on mało zarabia, to tłumaczenie tejże nieuczciwości. Poziom
    zarobków nie ma tu nic do rzeczy.

    Też tak sądzę.

  • 20. Data: 2004-05-10 19:52:02
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    A miałem się nie odzywać...

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > Też mam takie wrażenie.

    Ja zaczynam zmieniać zdanie.

    > A ja Tobie? Skoro uważasz, że można powiązać zarobki z
    > nieuczciwością, to się po prostu zapytałam jaki jest Twój osobisty
    > próg. Skoro się powiedziało "A" to mówi się "B".

    Idąc dalej tym tokiem rozumowania, dochodzimy do wniosku że największym
    zbrodniarzem jest pan prokurator, gdyż to on najlepiej zna motywy
    popełniania przestępstw. To raz.
    Dwa: wprawdzie się nie znamy osobiście, ale nie sądzę żebyś miała podstawy
    wątpić w uczciwość moją lub kogokolwiek z dyskutantów. A takie insynuacje
    nazywam osobistymi wycieczkami.

> [...]
    > uczciwy, to nie jest. Mówienie, że ktoś nie jest uczciwy i dodawanie,
    > że przecież on mało zarabia, to tłumaczenie tejże nieuczciwości.

    Odwracasz kota ogonem. Tu nikt nie usprawiedliwia kradzieży, tylko wskazuje
    jej źródło. Podobnie nie usprawiedliwia się gwałciciela wiedząc o tym, iż
    powoduje nim popęd seksualny.
    A co do mojego przykładu - owszem, ma powiązanie. Hint: stwarzanie warunków
    do wystąpienia patologii.

    > Poziom zarobków nie ma tu nic do rzeczy.

    Owszem, ma. Powoduje, iż obieg pracowników jest duży (więc zwiększone są
    szanse trafienia na uczciwego inaczej), poza tym źle motywuje pracownika i
    nie wiąże go z firmą.
    Szkoda, że nie widzisz analogii.

    Tym razem - EOT ostatecznie.
    Howgh!