  • 1. Data: 2004-05-07 09:17:27
    Temat: Citibank :-D
    Od: "Biggie" <b...@W...pl>

    [dzyn dzyn]
    - Kto tam?
    - Zlodziej!
    [dzyn dzyn]
    - Tak?
    - Zlodziej, prosze pani.
    - Czego pan chce?
    - Chce wejsc do pani mieszkania i ukrasc pare rzeczy.
    - Pan jest z CitiBanku?
    - Nie, prosze pani, jestem zlodziejem. Okradam ludzi.
    - Wydaje mi sie, ze pan jest z Citibanku.
    - Nie, nie jestem, bardzo prosze, niech pani otworzy drzwi. Prosze mnie
    wpuscic.
    - Jak pana wpuszcze, bedzie mi pan sprzedawal karte kredytowa albo
    superkonto
    - Nie, nie bede, prosze pani. Chce tylko wejsc do srodka i obrabowac pani
    mieszkanie. Naprawde.
    - Obiecuje pan? zadnych kart ani zadnych kont?
    - Zadnych.
    - No dobrze, niech pan wchodzi.
    [wchodzi]
    - A tak swoja droga, nie wiem czy zastanawiala sie pani, ile radosci daje
    posiadanie karty kredytowej Citibanku....

  • 2. Data: 2004-05-07 09:36:14
    Temat: Re: Citibank :-D
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > - A tak swoja droga, nie wiem czy zastanawiala sie pani, ile radosci daje
    > posiadanie karty kredytowej Citibanku....

    STARE!!! I na grupie też było nie raz...

    MaciejK

  • 3. Data: 2004-05-07 09:56:25
    Od: "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@gazeta.pl>

    Dobre :)
    Nie znałem tego
    Pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-05-07 12:10:44
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Maciek Kycler napisał:

    > STARE!!! I na grupie też było nie raz...

    I w różnych wersjach ;-)

  • 5. Data: 2004-05-07 13:29:39
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    [w oryginale - Monty Python]

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-05-08 08:41:59
    Od: m...@p...onet.pl

    A tak swoja droga to od miesiaca mam zmienione oprocentowanie kredytu na
    karcie 19%.

  • 7. Data: 2004-05-09 12:49:29
    Od: "omfumu" <o...@p...onet.pl>

    > A tak swoja droga to od miesiaca mam zmienione oprocentowanie kredytu na
    > karcie 19%.

    Jak to zrobiłeś?

    omfumu

  • 8. Data: 2004-05-10 11:02:09
    Od: "mg" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak to zrobiłeś?
    >
    > omfumu

    Zozyłem poprzez tel. wniosek o zmniejszenie oprocentowania. Po dwoch dniach
    zadzwonila do mnie pani, powiedzialem jej, ze chce przeniesc swoja karte do
    innego banku gdyz w citi jest za duze oprocentowanie kredytu. Pani poprosila
    mnie abym przeslal jej oferte tych bankow, ktore oferuja mniejsze
    oprocentowanie. Przeslalem faksem oferte mbanku oraz raiffeisen banku.
    Nastepnego dnia mily telefonik informujacy mnie o zmianie mojego oprocentowania
    do 19% na rok czasu.