  • 1. Data: 2004-05-07 09:56:14
    Temat: pytanie o wplate na konto- pilne!!
    Od: "Tomasz Antkowiak" <a...@o...usunto.pl>

    Witam Panstwa!!!

    Prosze wybaczyc moje naiwne zapewne dosc pytanie oraz to ze nie sprawdzilem
    najpierw archiwum grupy...

    Powiedzcie mi prosze czy moze dokonac wplaty na rachunek w BPH posiadajac
    wylacznie jego numer (niemam danych wlasciciela) i czy po takiej wplacie
    otrzymam potwierdzenie wplaty z danymi delikwenta? Otoz zostalem oszukany i
    jedyne co w tej chwili mi pozostalo :(

    pozdrawiam!!!

    --
    t.a.

  • 2. Data: 2004-05-07 14:29:35
    Temat: Re: pytanie o wplate na konto- pilne!!
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Dnia 2004-05-07 11:56, Użytkownik Tomasz Antkowiak napisał:

> [...]
    > otrzymam potwierdzenie wplaty z danymi delikwenta? Otoz zostalem oszukany i

    Probas nie strzelba ... odzaluj grosz ... ;) Idz do placowki bph,
    wypelnijk kwit na sam nr rach , wpisz tytul wplata wlasna ... i zobaczysz ;)

    (W kilku bankach spokojnie bez problema ... Nie wiem jak w bph .. Ale
    oplaty nie zaplacisz a jedynie stracisz to co wplacisz ;))

    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/