  • 1. Data: 2004-05-07 08:55:56
    Temat: Corsa, Agila i Combo dłużej w promocji
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Promocyjna oferta kredytowa na zakup samochodów marki Opel została
    przedłużona o miesiąc. Klienci GMAC Banku, którzy do końca maja wpłacą 50%
    lub 70% wartości kupowanego auta, pierwszą ratę kredytu spłacą dopiero po
    roku.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5141

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-07 11:21:46
    Temat: Re: Corsa, Agila i Combo dłużej w promocji
    Od: "fat101" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości
> [...]
    > lub 70% wartości kupowanego auta, pierwszą ratę kredytu spłacą dopiero po

    A Niemcy mówią: "Fiat und Opel das sind Poppeln...."

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-05-07 12:41:41
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > A Niemcy mówią: "Fiat und Opel das sind Poppeln...."
    >

    > Pozdrawiam

    a co to Poppeln ? bo tego nie znam a w slowniku tez nie znalazlem

    MarcinP

  • 4. Data: 2004-05-07 13:07:30
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Fri, 7 May 2004 13:21:46 +0200, na pl.biznes.banki, fat101 napisał(a):

    > A Niemcy mówią: "Fiat und Opel das sind Poppeln...."

    Niemcy nawet mówią, że Fiat to już na *prospekcie* rdzewieje ;-)
    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

  • 5. Data: 2004-05-07 21:24:09
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    MarcinP <b...@p...onet.pl> wrote:

    > a co to Poppeln ? bo tego nie znam a w slowniku tez nie znalazlem

    Popelina?

    Na pewno żaden komplement ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 6. Data: 2004-05-09 20:28:07
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Popelina?
    > Na pewno żaden komplement ;)

    ano, chyba tak, chyba to, choć nie znam niemieckiego tyle mi się udało:
    http://slowniki.onet.pl/index.html?tekst_old=Poppeln
    &tekst=Pop%2A&tr=nie-auto&loc=1
    zbyszko janke

  • 7. Data: 2004-05-09 21:16:11
    Temat: Re: Corsa, Agila i Combo dłużej w promocji [OT]
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> wrote:

    > ano, chyba tak, chyba to, choć nie znam niemieckiego tyle mi się
    > udało:

    http://slowniki.onet.pl/index.html?tekst_old=Poppeln
    &tekst=Pop%2A&tr=nie-auto&loc=1

    Podobno niemiecki słownik na Onecie ssie. Zapytam przy okazji mojego
    nauczyciela o coś lepszego.