  • 1. Data: 2004-01-14 18:21:45
    Temat: Maestro Kontakt
    Od: "Waldek" <a...@t...nie.mail.pl>

    Czym różnią się karty Kredyt Banku: Visa Electron Kontakt od Maestro
    Kontakt. Te ostatnie są podobno wymieniane za karty Cirrus. Cirrus nie była
    kartą płatniczą, tylko bankomatową, a Maestro Kontakt jest również
    płatniczą?

    Bardzo prosiłbym o odpowiedź znawców, bo na stronie KB nie mogłem znaleźć
    wyjasnienia.

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 2. Data: 2004-01-14 18:37:04
    Temat: Re: Maestro Kontakt
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Waldek napisał(a):

> [...]
    > płatniczą?
    >
    > Bardzo prosiłbym o odpowiedź znawców, bo na stronie KB nie mogłem znaleźć

    A http://www.kartyonline.net nie pomogą?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 3. Data: 2004-01-14 19:07:00
    Od: "Rafal S." <d...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek" <a...@t...nie.mail.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    była
    > kartą płatniczą, tylko bankomatową, a Maestro Kontakt jest również

    Mam maestro ... biore kase z bankomatu, identyfikuje sie w okienku i place
    w sklepach

    jedna karta rozni sie od drugiej sposobem rozliczania platnosci
    zagranicznych - jedna to robi w euro, a druga w dolarach - tak powiedziala
    mi pani z KB (visa hyba w dolarach a maestro chyba w euro - dokladnie nie
    pamietam)

    RaFaL

  • 4. Data: 2004-01-15 10:59:02
    Od: "Gosciu" <m...@g...pl>

> [...]
    > mi pani z KB (visa hyba w dolarach a maestro chyba w euro - dokladnie nie

    Dokladnie tak jest, jest jeszcze jedna roznica miedzy tymi kartami. Maestro
    potwierdzane pinem (prawie wszedzie) a Visa Electron podpisem.

    Pozdrawiam
    Gosciu
    g...@w...pl

  • 5. Data: 2004-01-15 11:10:30
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Dokladnie tak jest,

    Uzupełnienie: dokładnie tak jest w KB ;-))) Ogólnie zasada rozliczeń: VE w
    USD a Maestro w EUR nie jest prawdziwa ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-01-15 11:49:40
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    I jeszcze ważne jest do jakiego rachunku została ta karta wydana!
    Bo jeśli ktoś ma tylko Złotowe Konto Oszczędnościowe, to ma blokadę na funkcję
    wypłata bankomatowa i transakcje w POSach. W tym wypadku może jedynie sprawdzić
    w bankomacie KB saldo i wypłacić nią pieniądze w kasie.