  • Data: 2002-04-25 10:36:37
    Temat: Re: Maestro ING przedplacona
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Slawek Kos" <s...@i...net..pl> wrote in message
    news:aa5o1v$pkl$1@news.tpi.pl...
    > Przejrzalem TOiP ING i nie znalazlem jakos info o Maestro przedplaconej.
    > Zatem parametry takie jak dla Maestro ING?
    > Prosze o potwierdzenie moich przypuszczen lub korekte, chodzi o kogos nie
    > posiadajacego konta w ING:
    > 1. Wydanie 5zl
    Tak.

    > 2. Wazna rok
    Nie. Data waznosci jest od razu do karty przypisana. Wydawane sa chyba
    seriami. Moja wazna jest do marca 2003 - kupiona w styczniu br. Czyli wazna
    ponad rok.

    > 3. Nie mozna przedluzyc waznosci -> przed uplywem roku wyplacic wszystko i
    > kupic nowa.
    Nie trzeba wyplacac. Trzeba sie z karta zglosic do banku i kupic nowa. Stan
    konta bedzie przeniesiony na nowa. Przynajmniej tak twierdza w banku.

    > 4. Mozna zasilac przelewami
    Tak

    > 5. Sprawdzenie salda tylko w bankomacie ING.
    Tak.

    > 6. Prowizja od transakcji bezgotowkowych 0,00
    Tak.

    > 7. Od wyplat w bankomatach:
    > - ING - 0,00zl
    Tak.

    > - inne - 4zl
    Nie. 5plz. Stoi jak byk w TOiP.

    > 8. Bankomaty ING maja banknoty 10zl
    Tak.

    > 9. Brak oprocentowania od zgromadzonych srodkow.
    Tak.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]