  • 11. Data: 2013-06-01 18:56:49
    Temat: Re: MOSTALWAR
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Rela wrote:

    > FOZZ był bardzo dobrym pomysłem tylko był źle realizowany. Ludzie którzy w
    > tym uczestniczyli, z braku własciwych motywatorów i odpowiedniego nadzoru
    > wykorzystali ogólny bałagan który towarzyszył upadkowi systemu i
    > zwyczajnie ukradli* te pieniądze.

    Ogólnie socjalizm to bardzo dobry pomysł tylko był źle realizowany. Najpierw
    się zadłużył potem zbankrutował, nie mógł spłacić własnych długów. Gdy cena
    długu spadła drastycznie to wpadł na pomysł by wyrąbać wierzycieli i
    skupować własny dług przy pomocy FOZZ. Wszystko to, to znakomite pomysły
    tylko źle realizowane. Dlatego tak dużo ludzi dziś tęskni za socjalizmem bo
    wie jak te wyśmienite pomysły dobrze realizować. Jeszcze nikomu się nie
    udało utrzymać socjalizmu przy życiu. Ale ludzie już tak mają dążą do
    ideału, do niemożliwego. Gdy polska teraz zbankrutuje to świetny pomysł
    FOZZ-bis już będzie znakomicie realizowany. Bo, że zbankrutuje to jest
    pewne. Zawsze się bankrutuje gdy permanentnie wydaje się więcej niż się
    pozyskuje z podatków. Kiedyś kredytodawcy się skończą.

  • 12. Data: 2013-06-01 18:58:45
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    totus wrote:

> [...]
    > się więcej niż się pozyskuje z podatków. Kiedyś kredytodawcy się skończą.

    polska powinno być z dużej litery czyli Polska. Pomyliłem się. To nic nie
    znaczy i szukanie podtekstów jest nieuprawnione.

  • 13. Data: 2013-06-01 19:28:17
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Błoto masz w głowie.

    JA tam nie wiem kto ma błoto w głowie. Ja to przynajmniej nie wprowadzam
    transwestytów do sejmu.
    Mówię ci jeszcze raz totus, jeżeli nie chcesz mieć kolejnej nacjonalizacji
    wszystkiego to nie głosuj konsekwentnie na kolejne przepoczwarzenia matki
    partii.

    Endriu

  • 14. Data: 2013-06-01 20:14:45
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > JA tam nie wiem kto ma błoto w głowie. Ja to przynajmniej nie wprowadzam
    > transwestytów do sejmu.

    Ty nie wiesz ale ja wiem.
    Tak wiem. Dla Ciebie nie jest ważne co usłyszałeś tylko od kogo.
    Transwestyta nie może mieć nic mądrego do powiedzenia właśnie dlatego, że to
    transwestyta. Ciągle myli Ci się dupa z głową. Kiedyś się utopisz w sedesie.

    > Mówię ci jeszcze raz totus, jeżeli nie chcesz mieć kolejnej nacjonalizacji
    > wszystkiego to nie głosuj konsekwentnie na kolejne przepoczwarzenia matki
    > partii.

    Zajmij się swoim życiem i swoim chceniem. Moje zostaw w spokoju. Poza tym
    Sejm już nie jest ważny. To już się nie liczy. Teraz prawem jest to co powie
    Episkopat. Znów jesteś na niedoczasie. A w/g prawa Bożego transwestyci to
    nie ludzie. Na pewno w tej sprawie dojdzie do ostatecznego rozwiązania w
    imię miłosierdzia i ekumenizmu.

  • 15. Data: 2013-06-01 20:26:32
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > JA tam nie wiem kto ma błoto w głowie. Ja to przynajmniej nie wprowadzam
    > transwestytów do sejmu.

    A masz pewność, że faceci w sukienkach są facetami?

    --
    marfi

  • 16. Data: 2013-06-01 21:55:55
    Od: "Rela" <h...@h...he>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pewne. Zawsze się bankrutuje gdy permanentnie wydaje się więcej niż się
    > pozyskuje z podatków. Kiedyś kredytodawcy się skończą.

    Socjalizm to bardzo zły pomysł - można by tu cytować chyba wszystkie
    współczesne podręczniki od ekonomii. Brak odpowiednich motywatorów i ogrom
    zadań planistycznych przerastających możliwości planistów powodował ciągłe
    niedobory połączone z jednoczesnym marnotrawstwem tego co jakimś cudem komuś
    udało się kupić więcej niż potrzebował. Niska jakość produktów i usług
    dodatkowo potęgowała ten efekt bo każdy stawiał na wykonanie planu a nie na
    np. jakość czy może patrząc szerzej, jak najlepsze zaspokojenie potrzeb
    odbiorcy danego produktu czy usługi. Ludzie tęsknią za socjalizmem bo mają
    bardzo mizerną wiedze z ekonomii. Gdybym mógł coś zmienić w tym kraju, to
    już w podstawówce dzieiciaki miały by ekonomię a gimnazja dodatkowo podstawy
    prawa i finansów. Kto wie, może po jakimś czasie np. giełda nie kojarzyła by
    się większości ludzi z totolotkiem a OFE z oszustami i cwaniakami....

  • 17. Data: 2013-06-01 22:30:16
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Rela wrote:

> [...]
    > dodatkowo podstawy prawa i finansów. Kto wie, może po jakimś czasie np.
    > giełda nie kojarzyła by się większości ludzi z totolotkiem a OFE z

    Skąd Ty się urwałeś? Posłuchaj co opowiadają w tv, radio czy piszą w
    gazetach. Bez premiera nie mogą żyć 2 dni. Gadające głowy chcą by wszystkim
    zajmowało się państwo. Jedyny pomysł na życie jaki jest w tym kraju to
    zabrać tym, którzy umieją pracować i wydać w/g własnego widzimisię.
    Zresztą tak dzieje się nie tylko w Polsce. We Francji w 2012 były rodziny,
    które zapłaciły ponad 100% podatku od swoich dochodów. Tak wymyślił ichni
    prezydent.
    W komunikatorach o niczym innym się nie mówi tylko jak jeszcze lepiej i
    jeszcze więcej wydać podatków lub długu. Na podparcie zawsze znajdzie się
    jakąś ofiarę do wyciskania łez i portfela.
    No i pomysł stulecia. Drukowanie pieniędzy by poprawić koniunkturę. Piszę
    stulecia bo pierwszy raz został zastosowany około 1918 i trwa nieprzerwanie
    do dziś. Ciągle z tymi samymi opłakanymi skutkami. Uczymy się dobrze tylko
    bardzo powoli. Ostatnio wymyślono drukarki 3d to może dla poprawy
    koniunktury od razu będą drukować bułki, auta i mieszkania bo pieniądze to
    jakiś półśrodek.
    Paradne, mociumpanie.