eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem! › Re: MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 25 Feb 2020 02:56:17 -0800 (PST)
    Subject: Re: MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z
    tym bankiem!
    From: t...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2020 20:32:33 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:
    > Pomijając nominację do nagrody darwina za wyjazd na koniec świata z polską
    debetówką, to całkiem miła historia.
    > A i tak masz farta, że zdarzyła się w milku - oni mają portugalskie procedury, ale
    i portugalski sposób szkokenia personelu.
    > A i na ładną panią trafiłeś (z obserwacji - w milku powyżej średniej ;)
    > W skarbonce czy żubrze zajęłoby to 2-3 dnie, a nie godziny - jeślibyś w ogóle
    załatwił, a nie trafił na taką megierę, jaką w żubrze raz miałem.
    > No i powiedz, na co zmieniłeś?

    Darwin za to? Jak masz pełne konto i kilka debitowych? Jak do tej pory wszędzie
    wszystko działało? Nie dam se zrobić kredytowej, mam rozrzutną rodzinę i się boję.

    A detale odpisałem na mail, bo zaskoczyło mnie, że Google z automatu zrobiło mi
    subskrypcję tej grupy i każdy post podesłał też jako mail. Przepraszam cię za
    mailowanie.
    (Już to wyłączyłem. Jak ja loobię być tak zaskakiwanym, no rozkoszne..)