    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MIG-BR i kredyt hipoteczny
    Date: Wed, 9 Aug 2006 17:50:25 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 9 Aug 2006 00:10:07 +0200,
    osoba podpisana: Michał Sienkiewicz <m...@i...pl>
    napisała:
    [...]
    > Około 100 dni. Jakie to może mieć konsekwencje na przyznanie kredytu?

    Brzydko.
    Juz powyżej 30dni mogą kręcić nosem, a drugi próg jest przy 90 (ale ten
    tez wychodzi że przekroczyłeś)

    Trudno mi powiedzieć gdzie Ci mogą dać kredyt. IMO powinieneś pochodzić
    po paru bankach ze wskazaniem na GE, DomBank

    KJ

    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek