  • 1. Data: 2002-08-27 22:08:39
    Temat: LukasBank - ankieta SMS-y
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam,

    Lukas pyta po wylogowaniu z E-Banku czy jesteśmy zainteresowani tą usługą?
    Czy to oznacza rychłe wprowadzenie tej usługi? Chyba już czas, nie sądzicie?

    Wyniki z dzisiaj to:

    1.TAK-zdecydowanie - 37%
    2.TAK-chetnie - 35%
    3.Nie wiem - 9%
    4.Nie-raczej nie - 13%
    5.Nie-absolutnie - 7%

    Cześć

  • 2. Data: 2002-08-27 22:37:09
    Temat: Re: LukasBank - ankieta SMS-y
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    s...@p...onet.pl wyznał(a):
    > Lukas pyta po wylogowaniu z E-Banku czy jesteśmy zainteresowani tą usługą?
    > Czy to oznacza rychłe wprowadzenie tej usługi? Chyba już czas, nie sądzicie?

    owszem, już czas. ciekawe, czy serwis SMS Lukasa miałby taką postać
    jak w Inteligo, tzn. dostaję SMS po każdej operacji na rachunku
    (wpłata/wypłata). to jest szalenie pożyteczna i przydatna usługa,
    Lukas mógłby zrobić coś podobnego, zamiast tylko serwisu typu
    pull-sms. aha, przydałby się też (a może nawet bardziej niż SMS -
    *imvho*) kanał WAP.

    btw, czy jakieś inne banki poza Inteligo oferują podobny serwis SMS?

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 3. Data: 2002-08-28 09:58:07
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On 28 Aug 2002 00:08:39 +0200, s...@p...onet.pl wrote:

    >Witam,
    >
    >Lukas pyta po wylogowaniu z E-Banku czy jesteśmy zainteresowani tą usługą?
    >Czy to oznacza rychłe wprowadzenie tej usługi? Chyba już czas, nie sądzicie?

    ja bym tam wolal podglad KK przez internet
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl