  • 1. Data: 2002-12-03 12:34:48
    Temat: [Lukas] zrywanie lokat
    Od: dzieju <dzieju@[NOSPAM]priv2.onet.pl>

    Witam!
    Od dwóch dni nie mogę zerwać lokaty za pomocą Lukas e-Banku. Wyskakują
    błędy. Moja przeglądarka to ie6pl, skonfigurowana jest dobrze. Może
    Lukas specjalnie reaguje w ten sposób na zrywanie lokat? Wieczorem
    skoczę do oddziału i sobie porozmawiamy.

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-12-03 13:00:28
    Temat: Re: [Lukas] zrywanie lokat
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:209puukvn3ajdp2ikg45c646r83ppab5eh@4ax.com, dzieju wrote:

> [...]
    > Lukas specjalnie reaguje w ten sposób na zrywanie lokat? Wieczorem
    > skoczę do oddziału i sobie porozmawiamy.

    Zauwazylem ostatnio czeste bledy przy edycji zlecen itp. Pomaga manipulacja
    serwerem proxy (wylaczenie proxy).

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-03 13:24:41
    Od: dzieju <dzieju@[NOSPAM]priv2.onet.pl>

    On Tue, 3 Dec 2002 14:00:28 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >Zauwazylem ostatnio czeste bledy przy edycji zlecen itp. Pomaga manipulacja
    >serwerem proxy (wylaczenie proxy).
    Niestety mam wyjście na świat tylko przez proxy. Dotychczas w niczym
    to nie przeszkadzało. Lokatę próbuję zerwać po raz pierwszy.
    Andrzej

  • 4. Data: 2002-12-03 13:30:15
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:pvbpuuom2bb9hj601g6du93bpinrk6h03c@4ax.com, dzieju wrote:

    > Niestety mam wyjście na świat tylko przez proxy. Dotychczas w niczym
    > to nie przeszkadzało. Lokatę próbuję zerwać po raz pierwszy.

    Jesli jest to proxy transparentne, to sprobuj moze wpisac inne proxy w
    ustawieniach przegladarki - moze to pomoze:

    w3cache.icm.edu.pl

    --
    Robert

  • 5. Data: 2002-12-03 14:11:22
    Od: dzieju <dzieju@[NOSPAM]priv2.onet.pl>

    On Tue, 3 Dec 2002 14:30:15 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >Jesli jest to proxy transparentne, to sprobuj moze wpisac inne proxy w
    >ustawieniach przegladarki - moze to pomoze:
    >w3cache.icm.edu.pl
    Muszę używać servera proxy, który stoi w mojej sieci lokalnej, inaczej
    nie mam wyjścia na świat. Ale to nie jest przyczyną złego działania
    systemu Lukasa. Wszystkie operacje, które wykonuję - przelewy,
    zlecenia, lokaty (załadanie, edycja) - działają bez zastrzeżeń.
    Problem jest tylko ze zrywaniem lokat. Dlatego też podejrzewam złe
    intencje banku, tym bardziej, że zgłaszałem ten problem w LukasLini i
    w odpowiedzi otrzymałem propozycję wzięcia kredytu pod zastaw lokaty.
    Być może, gdyby lokata miała się niebawem kończyć bankowi zerwanie
    byłoby na rękę, ale ona się przedwczoraj odnowiła. Moje
    niedopatrzenie, że nie zmodyfikowałem zadysponowania lokatą po jej
    zakończeniu.
    Dziękuję za próby pomocy, ale już z tym nie walczę, wieczorem pójdę do
    oddziału i tam ją zerwę.
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2002-12-03 14:13:57
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:l5epuugd98c354a8s2mllokdtafvh41fh5@4ax.com, dzieju wrote:
    > On Tue, 3 Dec 2002 14:30:15 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    > Muszę używać servera proxy, który stoi w mojej sieci lokalnej, inaczej
    > nie mam wyjścia na świat.

    Rozumiem, to moja rada na nic sie zda.

    > Ale to nie jest przyczyną złego działania
    > systemu Lukasa. Wszystkie operacje, które wykonuję - przelewy,
    > zlecenia, lokaty (załadanie, edycja) - działają bez zastrzeżeń.

    Jesli tak, to natura problemu jest inna.

    > Problem jest tylko ze zrywaniem lokat. Dlatego też podejrzewam złe
    > intencje banku, tym bardziej, że zgłaszałem ten problem w LukasLini i
    > w odpowiedzi otrzymałem propozycję wzięcia kredytu pod zastaw lokaty.

    No wiesz, to byloby faktycznie perfidne - nie sądze, choc istotnie taka
    propozycja jest podejrzana.

    > Dziękuję za próby pomocy, ale już z tym nie walczę, wieczorem pójdę do
    > oddziału i tam ją zerwę.

    A nie mozesz przez LukasLinie? Nigdy nie zrywalem, ale chyba da sie? Choć
    moze nie, bo mowiles, ze rozmawiales, to pewnie eksplorowales te opcje.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2002-12-03 14:45:04
    Od: l...@o...pl

    No chyba, że jest to lokata niezrywalna :))) jak np. lokaty antypodatkowe w
    Fortis Banku

  • 8. Data: 2002-12-03 16:54:52
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zauwazylem ostatnio czeste bledy przy edycji zlecen itp. Pomaga
    manipulacja
    > serwerem proxy (wylaczenie proxy).

    Witam
    Ja również zauważyłem złe działanie wewnętrznej strony Lukas e-Banku od
    kilku dni. Pojawia się nagle komunikat, że opuszczam strefę bezpieczną
    (szyfrowaną SSL) a następnie " Nie można wyświetlić strony ". W czasie
    aktualizacji stanu rachunku, dzieje się tak co chwilę ! Lukas coś kombinuje
    z protokołem zabezpieczeń transmisji, co widać po komunikacie banku o
    potrzebie ustawienia w stan aktywny SSL 3.0 oraz TLS 1.0 w przeglądarce
    Internet Explorer.
    --
    Pozdrawiam, Joker
    W moim adresie e-mail należy usunąć pierwszy znak "_" (antyspam).

  • 9. Data: 2002-12-03 16:59:14
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:wl5H9.268561$up.2636173@news.chello.at, Joker wrote:

> [...]
    > bezpieczną (szyfrowaną SSL) a następnie " Nie można wyświetlić strony
    > ". W czasie aktualizacji stanu rachunku, dzieje się tak co chwilę !

    Dzięki za potwierdzenie. Dokładnie te same objawy.

    > Lukas coś kombinuje z protokołem zabezpieczeń transmisji, co widać po
    > komunikacie banku o potrzebie ustawienia w stan aktywny SSL 3.0 oraz
    > TLS 1.0 w przeglądarce Internet Explorer.

    TLS 1.0? Wlasnie wlaczylem, zobaczymy, czy pomoze; dotychczas nie byl
    potrzebny. A gdzie jest ten komunikat, bo ja go nie widze (szukalem w
    Aktualnosciach)?

    --
    Robert

  • 10. Data: 2002-12-03 17:05:12
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asint8$5tl$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > potrzebny. A gdzie jest ten komunikat, bo ja go nie widze (szukalem w
    > Aktualnosciach)?

    OK, juz widze. Normalnie nie mialem szans zobaczyc, bo logowalem sie skrotem
    od razu do wlasnego rachunku. Dzieki za info o TLS 1.0

    --
    Robert