  • 1. Data: 2002-04-09 13:16:16
    Temat: Lukas slabnie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Spółka LUKAS SA udzieliła w pierwszym kwartale 278 450 kredytów o łącznej
    wartości 488,699 mln zł. Jest to mniej niż w analogicznym okresie roku
    ubiegłego. W ciągu trzech pierwszych miesięcy 2001 roku LUKAS udzielił 283
    838 kredytów, których łączna wartość wyniosła 511,836 mln zł.
    - Wyniki sprzedaży spółki LUKAS zgodne są z naszymi planami. Dynamika
    sprzedaży LUKASa nie jest taka jak w ubiegłym roku, ponieważ bycie liderem
    na rynku oznacza dla nas również bycie liderem w udzielaniu kredytów
    bezpiecznych. W tym roku, w związku z trudną sytuacją makroekonomiczną,
    zwracamy szczególną uwagę na ryzyko kredytowe. Dlatego też wprowadziliśmy
    dodatkowe mechanizmy ostrożnościowe zaostrzające warunki udzielanych
    kredytów. Dbamy w ten sposób nie tylko o stabilność firmy, ale i
    bezpieczeństwo finansowe naszych klientów - napisała w przesłanym do nas
    komunikacie Anna Woźniak, PR Manager w LUKAS SA i LUKAS Bank SA.

    Spółka spadek akcji kredytowej tłumaczy również tym, że część klientów
    kieruje ku produktom kredytowym LUKAS Banku SA.
    W całym 2001 roku wartość udzielonych przez LUKASa kredytów wyniosła 2383,5
    mln zł. (AN)

    za WP

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-09 14:02:33
    Temat: Re: Lukas slabnie
    Od: schen <s...@i...pl>

> [...]
    > zwracamy szczególną uwagę na ryzyko kredytowe. Dlatego też wprowadziliśmy
    > dodatkowe mechanizmy ostrożnościowe zaostrzające warunki udzielanych

    Slyszalem o przypadku, gdzie Lukas odmowil ponownego udzielenia kredytu
    osobie, ktora spoznila sie dwa dni ze splata raty. Oczywiscie Lukas
    odmowil "bez podania przyczyn", ale byla to jedyna rzecz jaka ta osoba
    mogla znalezc u siebie na minus. Komentarz byl taki: "Jeszcze beda
    chcieli mi pozyczyc pieniadze", co radze wziac roznym bankom pod
    rozwage. Klienci bywaja pamietliwi, a p. Belka nie bedzie w
    nieskonczonosc produkowal obligacji....

  • 3. Data: 2002-04-10 06:31:08
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "schen" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chcieli mi pozyczyc pieniadze", co radze wziac roznym bankom pod
    > rozwage. Klienci bywaja pamietliwi, a p. Belka nie bedzie w

    Niestety bedzie. Bedzie dopoki bedzie istnial deficyt budzetowy czyli
    zapewne baaardzo dlugo.

    AO

  • 4. Data: 2002-04-10 12:57:17
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 10 Apr 2002 08:31:08 +0200, w <a90m94$dan$1@news.tpi.pl>, "Artur
    O." <r...@w...pl> napisał(-a):

    > Niestety bedzie. Bedzie dopoki bedzie istnial deficyt budzetowy czyli
    > zapewne baaardzo dlugo.

    A AMRA i tak zawsze powie, że to wina RPP ;>.

  • 5. Data: 2002-04-10 13:17:21
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "schen" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Niestety bedzie. Bedzie dopoki bedzie istnial deficyt budzetowy czyli
    > zapewne baaardzo dlugo.
    >
    > AO

    Zapewne do końca świat i jeszcze z pół roku dłużej na podsumowanie wyników i
    zamieszczenie informacji w sprawozdaniu GUS
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 6. Data: 2002-04-10 19:28:09
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > A AMRA i tak zawsze powie, że to wina RPP ;>.

    A głównie: brzydkiego Balcerowicza, co to "musi odejść" ;)

  • 7. Data: 2002-04-10 21:42:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A głównie: brzydkiego Balcerowicza, co to "musi odejść" ;)

    No trzeba przeciez spersonifikowac ZLO.
    bo wy tylko myslicie o sobie. W ogole propanstwowego myslenia.

    Od razu przyznam sie na samym poczatku batalii bylem jak najbadziej za rada
    i to co czytalem od czlonkow RPP bardzo mnie przekonywalo - w miare jednak
    jak inflacja spadala, bezrobocie roslo - ze zwolennika stalem sie
    przeciwnikem,.
    Wystarczy przeczytac teraz wypowiedzi ich.. Nie ma juz tej merytoryki co
    wtedy, a zaczyna sie demagogia i puste, nic nie wnoszace do sprawy frazesy.

    I powiem tak - i tak teraz gowno sie dostaje za lokaty - wiec co wam lezy?

  • 8. Data: 2002-04-11 06:37:56
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

> [...]
    frazesy.

    > I powiem tak - i tak teraz gowno sie dostaje za lokaty - wiec co wam lezy?

    Powinienes porozmawiac z ludzmi ktorych komuna oszukala wmawiajac im ze
    nalezy oszczedzac lokujac pieniadze w ksiazeczki mieszkaniowe. Ludzie 15 lat
    oszczedzali, odkladali sobie od ust by ich dzieci mialy mieszkania. Potem
    przyszla hiperinflacja i z oszczednosci zycia zostalo 3000 zl premii
    gwarancyjnej i 15 zl oprocentowania.
    Dopoki jest Balcerowicz i niezalezna Rada mozesz oszczedzac i odkladac dla
    swoich dzieci bezpiecznie. Zaden Lesio miller, zaden czerwony oszolom nie
    zmarnuje dorobku Twego zycia, Twoje dzieci nie beda bezdomne.

    AO

  • 9. Data: 2002-04-11 10:42:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dopoki jest Balcerowicz i niezalezna Rada mozesz oszczedzac i odkladac dla
    > swoich dzieci bezpiecznie. Zaden Lesio miller, zaden czerwony oszolom nie
    > zmarnuje dorobku Twego zycia, Twoje dzieci nie beda bezdomne.

    Sorry - ale chyba nie pamiertasz jak styropianowcy chcieli obnizac od razu
    stopy a nadwyzki dawac matkom wychowujacym dzieci = przeciez tez pracuja.
    80 mld dziure pamietasz jeszcze, czy juz nie???

    A co bylo 15 lat temu..
    to moze jeszcze hiperinflacje i Grabskiego mi tu przytoczysz??
    Wez przestan.

    Co bedziesz oszczedzal? Grosze z kuroniowki, bo zaklad padl???
    Masz pelen zoladek to sie mozesz wymadrzac - ciekaw jestem czy bedziesz taki
    madry jak poojedziesz chociazby do Szczecina do stoczniowcow.
    Zamowienia na kilka lat - ale kasy wyplacic nie moga.
    Mocna zlotowka, wysokie kredyty (a statek przeciez dlugio sie buduje).
    O to Ci chodzi???

  • 10. Data: 2002-04-11 12:53:26
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 10 Apr 2002 23:42:35 +0200, w <a92bjt$cc4$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

> [...]

    Przecież to wróg ludu (oraz klasy niepracującej).

    > No trzeba przeciez spersonifikowac ZLO.
    > bo wy tylko myslicie o sobie. W ogole propanstwowego myslenia.

    My? To raczej Ty prezentujesz zero propaństwowego myślenia. Nie
    należysz przypadkiem do frakcji młodych SLD czy jakoś tak :).

> [...]
    > wtedy, a zaczyna sie demagogia i puste, nic nie wnoszace do sprawy frazesy.

    No tak, merytoryczne wypowiedzi za to prezentuje Lesio (popierający
    stanowisko PSL) oraz całe PSL i UP. A zwłaszcza celne argumenty
    prezentuje Bugaj (oraz Nałęcz).

    > I powiem tak - i tak teraz gowno sie dostaje za lokaty - wiec co wam lezy?

    Nam nic. Po prostu nie lubimy, gdy rząd pieprzy głupoty i własną
    nieudolnością próbuje obarczać innych. Niech Lesio lepiej zacznie
    myśleć jak przestać wydawać dziesiątki mld na niepotrzebne wydatki,
    zamiast kombinowania jak zaoszczędzić 0,5mld na odsetkach i przy
    okazji ośmieszać się (razem z "ekonomistami" z PSL/UP).