  • Data: 2006-04-04 20:28:58
    Temat: Re: Lukas - niewarto!
    Od: anonim <***com@mail.com> szukaj wiadomości tego autora

    on Tue, 4 Apr 2006 21:53:05 +0200 "chillin" <n...@n...pl> wrote:

    > co do wpłat - ostatnio czekałem 1h27minut na wpłatę "do okienka"... ;/ nie
    > wszystkie okienka pracowały. sorki - nie czyłem się jak szanowany klient.

    ja znalazłem się w podobnej sytuacji, ale nie czekałem, tylko poprosiłem o
    uruchomienie dodatkowego 'okienka' specjalnie dla mnie.
    Kobieta która pojawiła się po 2min chciała żebym sobie poustawiał jeszcze jakieś
    hasła, bo byłem 1. raz w tym banku :-). Powiedziałem, że się śpieszę i
    zrezygnowała.
    Całość trwała z 10min od wejścia do wyjścia.

    Od strony marmurowej mnie się podoba.

    Natomiast nie dyskutuję o godzinach dostępności, ja lubię sobie pospać, ale
    wcześnie wstaję, więc co się dzieje o 23 mnie nie interesuje :-)