  • 11. Data: 2002-10-30 08:44:00
    Temat: Re: Lukas: niemile przygody z nieuzasadnionymi blokadami srodkow na koncie
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@m...org> napisał w wiadomości
    > a masz konto indywidualne czy wspólne? btw, ciekawe z czego wynikają
    > takie historie...

    Mam konto wspólne. A dlaczego zdarzają się takie cuda to nie mam pojęcia.
    Podr.
    Marcin

  • 12. Data: 2002-10-30 09:15:45
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > mam pytanko do użytkowników Lukas Banku: czy zdarza się Wam, że
    > niekiedy w polu zablokowanych środków widnieją nieuzasadnione blokady
    > środków, które po kilku godzinach (albo i dniach!) znikają, oczywiście
    > nie zmniejszając salda rachunku?

    Potwierdzam. Z blokadami dzieją się cuda. Po zaksięgowaniu wypłaty w BZWBK
    blokada dalej wisi...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 13. Data: 2002-10-30 09:20:11
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Piotr Solarz" <p...@...pl> wyznał(a):
    > A z jakiej bankmaszyny wybierałeś. Jeśli z BZWBK to normalne. Mają taki
    > bałagan u siebie, że różne rzeczy się dzieją.

    nie, nie ma reguły na to, czy wypłacam z BZWBK czy Euronetu, jedna z
    historii (którą tu zresztą opisywałem) miała miejsce w sklepie, przy
    płaności kartą w POS.

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 14. Data: 2002-10-30 09:21:14
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl> wyznał(a):
    > Mam konto wspólne. A dlaczego zdarzają się takie cuda to nie mam pojęcia.

    hmm, a nie było to może tak, że takie "cuda" zdarzały się wówczas, gdy
    gotówka była wyjmowana kartą WSPÓŁposiadacza konta? może tu jest pies
    pogrzebany?

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 15. Data: 2002-10-30 09:38:00
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Potwierdzam. Z blokadami dzieją się cuda. Po zaksięgowaniu wypłaty w BZWBK
    > blokada dalej wisi...

    Dodam - konto indywidualne. Więc źle kombinujecie, że to wina konta
    wspólnego...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 16. Data: 2002-10-30 14:21:51
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> wyznał(a):

    > Dodam - konto indywidualne. Więc źle kombinujecie, że to wina konta
    > wspólnego...

    warto więc zadać pytanie: czyja to wina? i najchętniej wysłuchać
    oficjalnej odpowiedzi Lukasa. bo jeśli takie szopki będą zdarzały się
    częściej, to kariera mojego (tzn. wspólnego ;) e-Konta w Lukasie
    będzie wyjatkowo krótka... :(

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 17. Data: 2002-10-30 22:26:34
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Oct 2002 17:31:45 +0100, "Robert"
    <m...@w...pl> wrote:

    >Nie Twoja wina - to jest mało intuicyjne. Osobiście też nie od razu to
    >odkryłem, tudzież parę innych znanych mi osób.

    To wcale nie jest tak mało intuicyjne. Zapewne otrzymałeś przy
    zakładaniu konta książeczkę o znamiennym tytule: "Instrukcj obsługi
    konta przez Internet" - wystarczy poczytać.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller

  • 18. Data: 2002-10-30 22:48:44
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:62n0su0iinfof66i29vtpl48dbu2h7jt6c@4ax.com, Piotr Miller wrote:

    > To wcale nie jest tak mało intuicyjne. Zapewne otrzymałeś przy
    > zakładaniu konta książeczkę o znamiennym tytule: "Instrukcj obsługi
    > konta przez Internet" - wystarczy poczytać.

    Aleś się wymądrzył!
    Więc dowiedz się, że moja wersja tej książeczki w ogóle nie uwzględnia Menu
    Zlecenia.
    To teraz sprawdz w swojej i jeśli tez nie ma, to przepros i na przyszlosc
    sie zastanow zanim napiszesz cos tak zlosliwego.
    Jesli jest, to znaczy, ze masz nowszą wersję, ale to też nie powód do
    złośliwości.