  • Data: 2004-11-03 18:25:07
    Temat: Re: Lukas <>VWBank
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ciekawy" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:cmb5ot$su1$1@achot.icm.edu.pl...

    > Prosze grupowiczow o kilka zdan refleksji nt. funkcjonalnosci obu bankow w
    > kanale internetowym, bo nie wiem czy podpisywac umowe.

    Lukas jest lepszy w obsludze niz VW(tutaj dopiero maksymalne pomieszanie i
    niewygodny interfejs, nigdy nie moge trafic kiedy zlecenie stale sie
    zakonczy. Podajac kilka miesiecy temu np. koniec zlecenia stalego np., na
    01.listopada z powtarzalnoscia np. co miesiac na 15 kazdego miesiaca,
    zlecenie zrobilo sie dalej aktywne na 15 listopada, trzeba bylo recznie je
    anulowac.Do robienia czestych przelewow i placenia rachunkow nie polecam.
    Zlecenia po wykonaniu danego dnia dalej widnieja jako aktywne, sytuacja
    zmienia sie nastepnego dnia. Generalnie VW dobry do lokat i wykonywania
    jednorazowych przelewow.). Glowna roznica- w Lukasie sa zlecenia okresowe,
    co uwazam jest bardzo wygodne, przy platnosci np. co miesiac nie musze
    wpisywac tytulu przelewu itd. Z odswiezaniem salda w VW jest znacznie
    lepiej. Blokada na kartach-w obu bankch sumaryczna blokada.