  • 1. Data: 2004-04-02 06:41:42
    Temat: Lukas VC - dziwne zachowanie i dezinformacja na 0801
    Od: "news" <...@r...pl>

    witam
    toczy sie dyskusja na temat planami bankow w zwiekszeniu udzialow w rynku
    KK, przedstawiciele niektorych bankow potrafia dojechac do klienta aby tylko
    podpisal umowe na nowa KK, a tu mam dziwne zachowanie lukasa
    1. w tamtym roku wyrobilem KK w innym banku i tym samym VC lukasa od
    stycznia byla nie uzywana
    2. w zwiazku z obcinaniem kosztow wlasny zrezygnowalem z odnowienia jeszcze
    innej karty, potem kolejna do odnowienia byla VC Lukasa - poniewaz przy
    okazji skradziono mi samochod wiec w calym tym zamieszaniu 2 tygodnie temu w
    banku poprosilem o nieodnawianie VC
    3. z sentymentu do Lukasa postanowilem jeszcze uratowac odnowienie karty, na
    infolinii poinformowano mnie, ze nie ma problemu, wystarczy do konca
    miesiaca marca zglosic sie do oddzialu, tak uczynilem i co? tam zostalem
    poinformowany, ze anulowac moja wczesniejsza decyzje moge tylko w tym samym
    dniu
    REASUMUJAC- lukas bank nie chce wydac karty dla sprawdzonej przez 2 lata
    osoby, posiadajacej tam konto, w obliczu dzialan innych bankow uwazam, ze
    lukas nie jest zainteresowany VC a posiada je w ofercie bo tak wypada a np
    e-pkobp, ktory nie mial kart wypuklych wlasnie upada

    coz, francusko - wroclawski marketing

  • 2. Data: 2004-04-02 22:55:43
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    pią, 02 kwi 2004 o 00:41 GMT news napisał(a):

> [...]
    > lukas nie jest zainteresowany VC a posiada je w ofercie bo tak wypada a np
    > e-pkobp, ktory nie mial kart wypuklych wlasnie upada

    Ja powiem jedno: PROCEDURY, ktoś tak sobie wymyslił i tak ma być, a
    zwykły pracownik w ``okienku'' nie ma prawa tego zmieniać nawet jeśli
    wydaje mu się, ze działa na szkodę banku.

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    Koszulki z jajem ;-) Hit SEZONU! Razem ponad 60 oryginalnych wzorów!
    zobacz http://alchemy.com.pl/koszulki/