  • 1. Data: 2004-06-03 16:47:47
    Temat: Lukas VC, VC+ przez net
    Od: s...@p...onet.pl

    dla zainteresowanych,

    Od dzisiaj można aktywować dostęp(801330077).
    Logować można się od razu po aktywacji.
    W okresie przejściowym osobno na konto i na kartę
    (https:\\karta.lukas.com.pl lub www.kartalukas.onet.pl).

    Używa się tego samego ID+hasło co do konta, w przypadku braku
    dostępu do konta przez net nadawany jest ID i pierwsze hasło w IVR.

    pozdr.

  • 2. Data: 2004-06-03 18:31:27
    Temat: Re: Lukas VC, VC+ przez net
    Od: "........" <o...@o...pl>

> [...]
    >
    > Używa się tego samego ID+hasło co do konta, w przypadku braku
    > dostępu do konta przez net nadawany jest ID i pierwsze hasło w IVR.

    Jak dla mnie extra długo na to czekałem...

    Plus dla Lukasa

  • 3. Data: 2004-06-03 20:06:22
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > Od dzisiaj można aktywować dostęp(801330077).
    > Logować można się od razu po aktywacji.
    > W okresie przejściowym osobno na konto i na kartę
    > (https:\\karta.lukas.com.pl lub www.kartalukas.onet.pl).

    Sorki, a to jest tylko dla karty Lukasa i Onetu, czy tez normalnej kk
    Lukasa?

    sanula

  • 4. Data: 2004-06-03 21:36:06
    Od: s...@p...onet.pl

    > Sorki, a to jest tylko dla karty Lukasa i Onetu, czy tez normalnej kk
    > Lukasa?

    teraz już do każdej KK (VC,VC+) a do MC już było

  • 5. Data: 2004-06-03 22:06:37
    Od: p...@o...pl

    > dla zainteresowanych,
    >
    > Od dzisiaj można aktywować dostęp(801330077).

    Pod wskazanym numerem Pani nic nie wie o możliwości aktywacji dla VC, ma być w
    przyszłości, ale kiedy, hm, ba, um.

    Na sugestię, że już jest puszcza lukas kołysankę, wraca po minucie z
    odpowiedzią, że o dziwo niby można, ale teraz nie można i może będzie można
    jutro, a w ogóle to skąd pan wie, że już można !!!????

  • 6. Data: 2004-06-03 22:41:38
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 3 Jun 2004 18:47:47 +0200, s...@p...onet.pl wrote:

    VC? Nic z tego:

    :Nie masz dostępu do obsługi karty MasterCard Onet LUKAS Bank przez
    :internet. W celu nadania dostępu zgłoś się do placówki banku.

    :Jeśli nie masz jeszcze karty kredytowej Onet LUKAS Bank, wypełnij
    :wniosek klikając tutaj.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2004-06-04 08:00:49
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > :internet. W celu nadania dostępu zgłoś się do placówki banku.
    >
    > :Jeśli nie masz jeszcze karty kredytowej Onet LUKAS Bank, wypełnij

    A właśnie że działa (zwykła, klasyczna VC nie żaden Onet czy MC).
    Wczoraj zadzwoniłem i poprosiłem o aktywację podglądu, a infolinka powiedziała:
    1) że nie ma potrzeby nic aktywować, bo jest aktywne, ale w końcu przepytała z
    danych os. i pewnie coś tam włączyła, bo udało mi się zalogować (wcześniej
    miałem to samo co ty)
    2) podała adres karta.lukas.com.pl - trzeba pamiętać o httpS na początku.

    I wszystko pięknie chodzi, dzięki składam za info inicjatorowi wątku :))

    Pozdrawiam
    Zbiggy

  • 8. Data: 2004-06-04 08:57:28
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik s...@p...onet.pl napisał:

    > W okresie przejściowym osobno na konto i na kartę
    > (https:\\karta.lukas.com.pl lub www.kartalukas.onet.pl).

    Hmmm ...

    Data obciążenia / uznania Data operacji Opis Waluta Kwota Kwota w PLN

    2004-04-15 2004-04-15 NALICZENIE ODSETEK OD TRANSAKCJI
    GOTÓWKOWYCH PLN 0,00 0,00
    2004-04-15 2004-04-15 NALICZENIE ODSETEK OD TRANSAKCJI
    BEZGOTÓWKOWYCH PLN 0,00 0,00
    2004-04-23 2004-04-22 OPŁATA ZA WYDANIE KARTY GŁÓWNEJ PLN 0,00 0,00
    2004-05-11 2004-05-10 OPŁATA ZA ZMIANĘ NUMERU PIN PLN -8,00 -8,00
    2004-05-15 2004-05-17 NALICZENIE ODSETEK OD TRANSAKCJI
    GOTÓWKOWYCH PLN 0,00 0,00
    2004-05-15 2004-05-17 NALICZENIE ODSETEK OD TRANSAKCJI
    BEZGOTÓWKOWYCH PLN 0,00 0,00
    2004-05-28 2004-05-28 WPŁATA NA RACHUNEK PLN 8,00 8,00

    Często te zerowe odsetki naliczają ;>
    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 9. Data: 2004-06-04 09:07:39
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:
> [...]
    > :internet. W celu nadania dostępu zgłoś się do placówki banku.
    >
    > :Jeśli nie masz jeszcze karty kredytowej Onet LUKAS Bank, wypełnij

    Piszesz o VC czy MC??

    Ja pzred chwilą zrobiłem podgląd mojej VC i wszystko gra (oprócz
    zadłużenia ... to ja tyle wydałem????)

    Łukasz

  • 10. Data: 2004-06-04 09:08:35
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    > Użytkownik s...@p...onet.pl napisał:
    >
    > W okresie przejściowym osobno na konto i na kartę
    > (https:\\karta.lukas.com.pl lub www.kartalukas.onet.pl).

    Niestety posiadacz karty dodatkowej nie moze miec podgladu :(
    Pani nie umiala uzasadnic, dlaczego przez net nie moze, a przez telefon moze
    (i to do calego rachunku).
    Nie jest to konsekwentne.

    --
    Robert