  • 1. Data: 2003-08-11 23:31:14
    Temat: Lukas Bank w nocy
    Od: " Robert" <r...@N...gazeta.pl>

    Założyłem sobie e-konto Pro w LB ponieważ wydawało mi się najbardziej
    atrakcyjne.Niestety z internetu korzystam akurat od 0.00 do 6.00 (taryfa
    nocna-NETIA),a w nocy nie można aktualizować stanu konta bo "serwer jest
    zajęty" Tak więc stan konta mam z "poślizgiem" 24h.Czy w innych bankach w
    nocy też są takie problemy?

  • 2. Data: 2003-08-12 06:11:27
    Temat: Re: Lukas Bank w nocy
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > zajęty" Tak więc stan konta mam z "poślizgiem" 24h.Czy w innych bankach w

    w mBanku aktualizacja salda jest zawsze on-line i nie mam z nim "nocnych"
    problemów... "mBank i żaden inny..." :P

    pozdr
    david

  • 3. Data: 2003-08-12 08:10:05
    Od: "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl>

    Użytkownik " Robert" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zajęty" Tak więc stan konta mam z "poślizgiem" 24h.Czy w innych bankach w

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Stan konta możesz sprawdzic za pomocą LukasLinii pod bezpłatnym numerem
    telefonu
    0 800 66 00 11

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2003-08-12 09:40:03
    Od: "D." <p...@W...onet.pl>

> [...]
    > atrakcyjne.Niestety z internetu korzystam akurat od 0.00 do 6.00 (taryfa
    > nocna-NETIA),a w nocy nie można aktualizować stanu konta bo "serwer jest

    Teraz zazwyczaj nie trwa to już tak długo.
    Spróbuj zawszwe aktualizacji po 1.00 lub 1.30.

    powodzenia

  • 5. Data: 2003-08-12 10:17:04
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Robert <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Czy w innych bankach w
    > nocy też są takie problemy?
    W Inteligo codziennie koło północy też mają "przetwarzanie"danych.

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl