  • Data: 2003-08-11 21:49:56
    Temat: Re: Lukas Bank już nie chce pieniędzy ?
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Joker wrote:
    > Chciałem dzisiaj wpłacić pieniądze na swój rachunek w oddziale
    > Lukas Bank w Warszawie ul. Kinowa. Panienka poprosiła mnie
    > o nr rachunku. Nie mam "cyfrowej" pamięci i dałem jej dowód,
    > żeby to sobie ustaliła na podstawie nazwiska i nr pesel.
    > W odpowiedzi usłyszałem, że jak sam nie podam nr rachunku,
    > to pieniędzy nie wpłacę ! Widziałem już wiele dziwnych rzeczy
    > w wykonaniu tego banku i myślałem, że nie są w stanie mnie już
    > niczym zaskoczyć. Muszę przyznać, że jednak ich nie doceniłem.

    Przecież LG już nie istnieje, to co się dziwisz? ;)

    Ja kiedyś miałem tylko drugą część numeru, nie miałem pierwszej.
    Liczyłem że potrafią ustalić numer banku dla LGnet-u. Niestety, nie
    udało się. Przelew poszedł tylko z drugą częścią nr rachunku, mimo
    kilkunastu minut poświąconych na odszukanie części pierwszej.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński