  • Data: 2003-08-12 07:46:08
    Temat: Re: Lukas Bank już nie chce pieniędzy ?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:vuVZa.53421$8O2.529495@news.chello.at...

    > Karty ID Lukas Bank wycofał i wprowadził kod dostępu.

    Dlatego pisałem w czasie przeszłym.

    > Wpłata była możliwa, ponieważ wcześniej w tym samym oddziale
    > wpłacałem pieniądze na "goły" dowód. Komuś po prostu odbiło.
    > Panience albo bankowi.

    Aaaa. No faktycznie. Znaczy wiesz, mnie już nic nie zdziwi. Kiedyś moja była
    wpłacała mi w gotówce kasę na konto w Lukasie. W historii mam imię, naziwsko
    i numer legitymacji studenckiej, bo kobitka chciała jakiś dokument...

    > Kod jest elementem zabezpieczającym przy WYPŁACIE.
    > Ponieważ to była tylko wpłata, nie brałem "ściągawki".

    Eee tam, ja zawsze się loguję kodem a wcześniej kartą i kodem nawet jak
    tylko dokonuję wpłaty.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara