  • 1. Data: 2013-02-24 20:16:19
    Temat: Lokaty w EUR
    Od: Marcin Lubojanski <a...@h...pl>

    Witam,
    Czy któryś bank w (niekoniecznie w .pl) oferuje aktualnie lokaty (lub
    konta oszczędnościowe) w EUR ze znośnym oprocentowaniem?
    W mbank.sk dają 2,4% na 12 miesięcy.
    Znajdę coś lepszego?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2013-02-25 01:03:02
    Temat: Re: Lokaty w EUR
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Sun, 24 Feb 2013 20:16:19 +0100
    Marcin Lubojanski <a...@h...pl> wrote:

> [...]
    > Czy któryś bank w (niekoniecznie w .pl) oferuje aktualnie lokaty (lub
    > konta oszczędnościowe) w EUR ze znośnym oprocentowaniem?

    Moze tu?

    http://www.iwbank.de/

    Bank z wloskimi gwarancjami, ale nie wiem, czy nie trzeba miec adresu w
    Niemczech.

    A blizej, w Polsce:

    http://www.bsr.com.pl
    http://www.bsr.com.pl/aktualizacja/data/pliki/721_Ta
    bela_oprocentowania_lokat_w_walucie.pdf

    2.3% na 12 miesiecy, ale dla kwot powyzej 10000 i 30000 euro mozna miec
    odpowiednio 0.5% i 1% wiecej.
    Niestety trzeba fatygowac sie do Radomia.

    --
    Tomasz Chmielewski

  • 3. Data: 2013-02-25 09:07:05
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > W mbank.sk dają 2,4% na 12 miesięcy.
    > Znajdę coś lepszego?

    2,25% to jest w Getinie... Z ciekawostek - na przykład pierwszy z brzegu bank
    mołdawski - depozyt 5-letni w EUR, 6,25% w skali roku:

    http://www.victoriabank.md/en/conditii_formidabil/

    10-letnia lokata w EUR, 6,25% w skali roku:

    http://www.victoriabank.md/en/cond/victoriamaxim/

    tu 6,25 na rocznej:

    http://www.victoriabank.md/ro/conditii_aniversare%20
    2012/

    powodzenia :)

  • 4. Data: 2013-02-25 10:30:19
    Od: Marcin Lubojanski <a...@h...pl>

    W dniu 2013-02-25 01:03, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Moze tu?
    >
    > http://www.iwbank.de/
    >
    > Bank z wloskimi gwarancjami, ale nie wiem, czy nie trzeba miec adresu w
    > Niemczech.

    Wygląda ciekawie. Niemiecki adres to akurat nie problem :)

> [...]
    > odpowiednio 0.5% i 1% wiecej.
    > Niestety trzeba fatygowac sie do Radomia.

    A to niestety raczej wyklucza to rozwiązanie :)

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 5. Data: 2013-02-25 10:31:19
    Od: Marcin Lubojanski <a...@h...pl>

    W dniu 2013-02-25 09:07, Glaukon pisze:

> [...]
    >
    > http://www.victoriabank.md/en/conditii_formidabil/
    >
    > 10-letnia lokata w EUR, 6,25% w skali roku:

    Hmm... chyba jednak wole niemicko-włoski bank :P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust