  • Data: 2015-05-08 11:00:31
    Temat: Re: Lokaty typu TOPGiganci w IDEA
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A jakie to ma znaczenie co bylo na 5 poprzednich edycjach ?
    > Tu masz konkretne warunki.

    Przeciez juz odpowiadałem na to pytanie.
    Wyniki wczesniejszych edycji pokazuja czy to produkt ktory pozwala zarobic
    bankowi i klientowi czy moze jednak produkt ktory pozwala zarobic bankowi.

    > I pewnie bank sobie te akcje kupi, czy jakis dzwigniowy instrument.
    > Jak wzrosna - ty zarobisz, bank zarobi.
    > Jak spadna - bank bierze strate na siebie, ale ty masz lokate
    > przedluzona o rok. Albo o dwa.
    >
    > Teraz musisz ocenic (w tym konkretnym przypadku):
    > - czy okres mamy taki, ze kryzys powoli sie konczy i gielda idzie w
    > gore,
    > - w jakiej kondycji zdaja sie byc te wybrane firmy i czy jest szansa
    > ze wszystkie wzrosna.

    Biorąc pod uwage moja wiedze w tym zakresie (i dostepne informacje)
    wolałbym sie zdac na ocene banku, bazujac na tym, czy wczesniej oceniali
    dobrze czy źle.