    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokaty
    Date: Sat, 24 Nov 2012 19:14:19 +0100
    <k8j9jg$l6k$1@node1.news.atman.pl> <k8j9tn$l10$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@a...kjonca>
    <2...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <b...@g...com>
    <k8m4s2$4la$1@usenet.news.interia.pl>
    <6...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <b...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <8...@g...com>
    <a...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <c...@b...googlegroups.com>

    Konfabulator <k...@1...pl> writes:

    [..]

    > Oczywiście, że jest, tylko nikt tego nie ściga. Nie wiem na jakiej
    > zasadzie działają ubezpieczenia kredytowe, ale domniemuję, że
    > ubezpieczającym zawsze jesteś Ty, a jedynie zlecasz bankowi
    > przekazanie składki w Twoim imieniu do ubezpieczyciela.
    No właśnie nie. Ubezpieczającym jest bank. Przynajmniej w tych mi
    znanych.
    Dokładnie jak w tej lokacie.

    > Ja rozumiem, że różnica może wydawać Ci się subtelna, ale ryzyko nadal
    > jest. I nie jest to ryzyko w Idei odpowiednio wynagradzane %%%.

    Ale ja to rozumiem. Wiem czym się różni ubezpieczający od ubezpieczonego
    i ci 2 od uposażonego.
    A ryzyko że US się przyp... jest zawsze. Tak jak z darmowymi
    programami. Tylko nie zawsze będzie miał rację.

    KJ

    micro:
    Thinker toys.