  • Data: 2012-11-24 19:14:19
    Temat: Re: Lokaty
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Konfabulator <k...@1...pl> writes:

    [..]

    > Oczywiście, że jest, tylko nikt tego nie ściga. Nie wiem na jakiej
    > zasadzie działają ubezpieczenia kredytowe, ale domniemuję, że
    > ubezpieczającym zawsze jesteś Ty, a jedynie zlecasz bankowi
    > przekazanie składki w Twoim imieniu do ubezpieczyciela.
    No właśnie nie. Ubezpieczającym jest bank. Przynajmniej w tych mi
    znanych.
    Dokładnie jak w tej lokacie.

    > Ja rozumiem, że różnica może wydawać Ci się subtelna, ale ryzyko nadal
    > jest. I nie jest to ryzyko w Idei odpowiednio wynagradzane %%%.

    Ale ja to rozumiem. Wiem czym się różni ubezpieczający od ubezpieczonego
    i ci 2 od uposażonego.
    A ryzyko że US się przyp... jest zawsze. Tak jak z darmowymi
    programami. Tylko nie zawsze będzie miał rację.

    KJ

    micro:
    Thinker toys.