  • 11. Data: 2012-01-06 08:03:36
    Temat: Re: Lokata walutowa w Polbanku - wystarczy "Rach. Pomagajacy"?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 05 Jan 2012 20:19:13 +0000, pebesiak napisał(a):

    > Osoba mnie obslugujaca w tym banku nie poinformowala mnie o tym. Chciala
    > mnie zatem naciagnac na platny rachunek, ktory mi do niczego nie jest
    > potrzebny.

    Być może, ale też jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że tego po prostu
    nie wiedziała/nie chciało jej się pomyśleć tudzież poszukać ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2012-01-06 10:42:30
    Od: "Artur Kubit" <a...@i...pl>

    > IMO słowa koniecznie i konieczny dzieli pewna subtelna różnica ale cóż
    > jak skończę podstawówkę to może się jeszcze czegoś dowiem. EOT.

    Masz nadmiernie rozbudowane ego. Popracuj nad tym, bo to zła cecha.

  • 13. Data: 2012-01-06 11:41:51
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    > IMO słowa koniecznie i konieczny dzieli pewna subtelna różnica

    Nie rozumiem celu tej uwagi. Pebesiak zapytał wyraźnie czy "konieczny jest
    [...]"

    > jak skończę podstawówkę to może się jeszcze czegoś dowiem. EOT.

    Ale pod warunkiem, że samodzielnie. Nie za kury i świnki. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 14. Data: 2012-01-07 16:56:42
    Od: Bankier <b...@b...pl>

    W dniu 2012-01-05 15:32, Josh01 pisze:

    > Można założyć "Mistrzowskie Konto Osobiste w walucie obcej" i za ten
    > rachunek, ponieważ jest to rachunek dodatkowy, opłata miesięczna nie
    > jest pobierana.
    > J.
    Ale żeby otworzyć rachunek dodatkowy trzeba mieć otwarty rachunek
    podstawowy :-)
    Co nie zmienia faktu, że można otworzyć bezpłatny rachunek pomagający
    jako rachunek podstawowy...