  • 1. Data: 2003-12-17 10:30:04
    Temat: Lokata w DominetBank, jakie doświadczenia ? A moze jakaś alternatywa ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    W ofercie Dominet Banku jest lokata Dominata Forte.

    Oprocentowanie w skali roku stałe dla lokaty 6-mcy wynosi 5,25%.

    Wszystko wygląda świetnie, ale musze spytać czy nie ma tam jakiś
    kruczków. Czy ktoś zakładał tą lokatę ? Jak doświadczenia z współpracy
    z tym bankiem ? Jak wygląda procedura likwidacji lokaty po upłynięciu
    terminu lokaty ?

    A może jest jakaś alternatywa (ale z zerowym ryzykiem czyli jakaś inna
    lokata), która da lepszy zysk przez pół roku.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2003-12-17 12:06:51
    Temat: Re: Lokata w DominetBank, jakie do?wiadczenia ? A moze jaka? alternatywa ?
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Dentarg z adresu: <d...@i...com> napisał(a):

> [...]
    > kruczków. Czy ktoś zakładał tą lokatę ? Jak doświadczenia z współpracy
    > z tym bankiem ? Jak wygląda procedura likwidacji lokaty po upłynięciu

    Jest mały kruczek: Opłata za przelew po upływie terminu lokaty. Dla małych
    kwot i krótkich terminów wpływa dość istotnie na zysk z lokaty.

    > A może jest jakaś alternatywa (ale z zerowym ryzykiem czyli jakaś inna
    > lokata), która da lepszy zysk przez pół roku.

    Plus Konto i Lokaty w VW mogą być alternatywą.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 3. Data: 2003-12-17 13:56:49
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 17 Dec 2003 13:06:51 +0100, Piotr Hołda \(usuń z adresu co
    niepotrzebne\) <p...@w...pl> wrote:

    >Jest mały kruczek: Opłata za przelew po upływie terminu lokaty. Dla małych
    >kwot i krótkich terminów wpływa dość istotnie na zysk z lokaty.
    Patrze w TOiP i widzę, że biorą w tej chwili za to 3 zł, IMHO kwota do
    wytrzymania.

    >Plus Konto i Lokaty w VW mogą być alternatywą.
    Patrzyłem na % i wygląda na to, że nie są ;), przynajmniej nie
    bardziej opłacalną.

    pzdr,
    Dentarg

  • 4. Data: 2003-12-17 14:01:06
    Od: "RedLorD" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości

    > Patrze w TOiP i widzę, że biorą w tej chwili za to 3 zł, IMHO kwota do
    > wytrzymania.

    Mialem przyjemnosc korzystania z uslug tego banku i raczej jestem na TAK :)
    Zastanawiam sie ponownie nad lokata (a moze juz podjalem decyzje)

    > Patrzyłem na % i wygląda na to, że nie są ;), przynajmniej nie
    > bardziej opłacalną.

    To prawda ciezko o konkurencje jesli brac pod uwage %, moze nieco Eurobank
    lub obligacje.

    pozdro
    Tom

  • 5. Data: 2003-12-17 14:06:08
    Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl>

    > Jest mały kruczek: Opłata za przelew po upływie terminu lokaty. Dla małych
    > kwot i krótkich terminów wpływa dość istotnie na zysk z lokaty.

    No, jeśli opłata 3 zł za przelew wpływa znacząco na zysk z lokaty, to po co
    całe ceregiele z zakładaniem tej lokaty. Nie lepiej przetrzymać tę "kaskę"
    (bo nie KASĘ przecież) w skarpecie ?

  • 6. Data: 2003-12-17 14:08:36
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

> [...]

    > wytrzymania.

    > Patrzyłem na % i wygląda na to, że nie są ;), przynajmniej nie

    A wziąłeś pod uwagę, że na lokacie, o której piszesz, zamrażasz kasę na
    stały procent na pół roku?
    Wiele wskazuje na to, że stopy procentowe pójdą w górę.
    Oczywiście zerwać lokatę możesz ale jak na tym wyjdziesz?

  • 7. Data: 2003-12-17 14:10:17
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Figaro z adresu: <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No, jeśli opłata 3 zł za przelew wpływa znacząco na zysk z lokaty, to
    > po co całe ceregiele z zakładaniem tej lokaty. Nie lepiej przetrzymać
    > tę "kaskę" (bo nie KASĘ przecież) w skarpecie ?

    Pisałem, że przy małych kwotach i krótkich terminach. Wygląda na to że
    jesteśmy co do tego zgodni, skąd w takim razie ton polemiki?

  • 8. Data: 2003-12-17 14:40:59
    Od: "Grzegorz Dziekan" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wiele wskazuje na to, że stopy procentowe pójdą w górę.
    > Oczywiście zerwać lokatę możesz ale jak na tym wyjdziesz?

    Jeżeli minie połowa okresu dla lokat 6 i 12 miesięcznych, to pomimo zerwania
    lokaty otrzymasz połowę odsetek należnych za okres trwania lokaty. Więc do
    końca tak nie jest jak piszesz, na dodatek nie musi to być stały procent.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 9. Data: 2003-12-17 18:52:07
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 17 Dec 2003 15:08:36 +0100, Piotr Hołda \(usuń z adresu co
    niepotrzebne\) <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Wiele wskazuje na to, że stopy procentowe pójdą w górę.
    >Oczywiście zerwać lokatę możesz ale jak na tym wyjdziesz?
    Mogę zamrozić i na zmienny procent. Nawet nad tym się zastanawiałem,
    ale jak przeczytałem ostatnio wywiad z nowym członkiem (przyszłym?)
    RPP to stwierdziłem, że przy półrocznej lokacie się nie opłaci ...

    pzdr,
    Dentarg

  • 10. Data: 2003-12-18 02:57:03
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

    "Figaro" <a...@p...onet.pl> skribis:

    >No, jeśli opłata 3 zł za przelew wpływa znacząco na zysk z lokaty, to po co
    >całe ceregiele z zakładaniem tej lokaty. Nie lepiej przetrzymać tę "kaskę"
    >(bo nie KASĘ przecież) w skarpecie ?

    nie, wiecej zyska sie na lokacie ;p

    Pozdrawiam, Leh.
    --