  • 1. Data: 2011-03-17 07:10:12
    Temat: Lokata na rok?
    Od: Irk <j...@w...pl>

    Witam,
    czy opłaca się teraz zakładać lokatę na 12 m-cy gdy w lecie
    mają się zmienić przepisy (podatek Belki?), czy może
    lepiej jest założyć lokatę np. na pół roku i zobaczyć co się będzie
    po tych 6 miesiącach działo? A może są już lokaty wybiegające
    w przyszłość i uwzględniające letnie zmiany?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-17 07:53:52
    Temat: Re: Lokata na rok?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 00:10:12 -0700, Irk napisał(a):

> [...]
    > np. na pół roku i zobaczyć co się będzie po tych 6 miesiącach działo? A
    > może są już lokaty wybiegające w przyszłość i uwzględniające letnie

    Jeżeli chcesz zobaczyć co się będzie działo to raczej załóż na 3 m-c tę
    lokatę.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-03-17 12:15:44
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    http://openonline.pl/lokata_niezmienna

  • 4. Data: 2011-03-17 20:40:42
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 17 Mar, 13:15, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > http://openonline.pl/lokata_niezmienna

    Dzięki za informację.
    Znalazłem jeszcze jedną lokatę, która wygląda identycznie
    jak ta lokata niezmienna:
    http://www.ideabank.pl/indywidualni_gwarantowana
    Czy to nie jest jakaś podpucha?
    Czy warto w to wchodzić?
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-03-21 11:01:05
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    zmiany wchodzą dopiero 1 lipca więc jak założysz lokatę ostatniego czerwca to
    podpisujesz umowę na starych zasadach. Polecam lokatę w Eurobanku
    http://www.finansosfera.pl/lokata-terminowa/1314-eur
    obank-lokata-terminowa/

  • 6. Data: 2011-03-21 11:09:47
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com> napisał w
    wiadomości news:im7b5h$mnq$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    > zmiany wchodzą dopiero 1 lipca więc jak założysz lokatę ostatniego czerwca
    > to podpisujesz umowę na starych zasadach. Polecam lokatę w Eurobanku
> [...]

    Szukasz idioty czy sam nim jesteś? 5,10 z Belką . W dodatku lokata roczna z
    oprocentowaniem zmiennym? Sam sobie załóż taką.

    wiatra

  • 7. Data: 2011-03-21 12:16:31
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    wiatrak napisał(a) :
> [...]
    >>

    > Szukasz idioty czy sam nim jesteś? 5,10 z Belką . W dodatku lokata roczna z
    > oprocentowaniem zmiennym? Sam sobie załóż taką.

    No i nie wiadomo jakie będą zasady. Wciskanie kitu, że na starych
    zasadach, to chwyt marketingowy poniżej pasa.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2011-03-21 13:08:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 12:09:47 +0100, wiatrak napisał(a):

    > Szukasz idioty czy sam nim jesteś? 5,10 z Belką . W dodatku lokata
    > roczna z oprocentowaniem zmiennym? Sam sobie załóż taką.

    On szuka ludzi, którzy będą cytować jego posty, które są niewątpliwie
    reklamą strony i niczym więcej.

    --
    xbartx