    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokata IdeaBanku 5% do 22 września
    Date: Sun, 21 Sep 2014 19:40:09 +0200

    Grzexs wrote:

    > Przy zakładaniu lokat pojawiła się lokata "Na koniec lata", na 4
    > miesiące. Oprocentowanie: do 22.09.2014 - 5%, od 23.09.2014 - 3,70%. Jak
    > to rozumiecie?

    Ciekawe, że regulamin lokaty ma podobną konstrukcję jak inne regulaminy
    lokat w IB - tzn. "Oferta w ramach tej edycji jest ważna od dnia
    17 września 2014r. do dnia 18 września 2014 r. z możliwością przedłużenia
    jej do 22 września 2014 r. na warunkach nie odbiegających od warunków
    zawartych w niniejszym Regulaminie. "

    Zastanawia mnie, czy IB opłaca się uruchamiać produkt, który można kupić
    tylko przez 6 dni. Przecież parametryzację takiego produktu trzeba jakoś
    przemyśleć, prawdopodobnie w banku musi przejść przez ręce wielu osób. Potem
    trzeba taki produkt zaimplementować w systemie informatycznym, przygotować
    dla niego regulamin, pewnie w oddziałach ten regulamin musi się fizycznie
    znajdować, etc. Ogólnie całkiem dużo pracy, a oferta na 6 dni (z czego 2 to
    weekend). Do tego jeszcze oferta wchodzi w dziwnym dniu - tj. w połowie
    miesiąca.

    Może to wcale nie jest produkt przeznaczony do sprzedaży, tylko np. do
    statystyk (np. IB musi mieć jakieśtam średnie oprocentowania oferowanego na
    lokatach, etc.). Może ktoś się orientuje po co IB taki produkt wprowadza?

    --
    Wysłane z pola.