  • 11. Data: 2015-06-12 13:51:14
    Temat: Re: Lokacyjna Tojota w kolorze kHaki?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mldtp2$e7l$...@n...news.atman.pl

    > 2 pełne dni robocze już minęły od złożenia wniocha
    > a nikt nie pofatygował się zadzwonić, tak więc zastanawiam sie czy nie olac tego,

    Ja bym czekał... Co by mi innego pozostało?
    Na razie przystosowuję się do nowych warunków EB, mBnak i Getin...

    > Coś mułowata ta toyota ... może to hybryda ? :}

    Wkrótce będą samosterujące Google elektryczne w cenie
    50 kpln za dwuosobową sztukę do jazdy miejskiej. ;)

    Ciekawe, czy będą jakieś samochody w zamian za jakieś usługi typu reklama...

    -=-

    Fajnie by było, gdyby państwa narodowe (z ich debilnymi urzędnikami
    typu Giertych_bez_matury) padły a w ich miejsce powstałyby organizacje
    ludzi mądrych... Banków, galerii handlowych, Googli itp...

    Banki dają wisienki i orzeszki, galerie sprzedają tanie jedzenie
    (mleko chociażby) i szmaty (ubrania, ale nie tylko), Virgin Mobile
    daje lejki za free, Google dają dobry przykład i miejsce na serwerach...

    Urzędnicy (w tym Kościelni) jedynie drą ludzką skórę (ostatnio
    także mięso -- do kości) i rozdziawiają gęby, mamroczac wciąż o:
    rodzinie, kulturze, cywilizacji...

    -=-

    Zbrodnicze państwo polskie...

    () szydzące ustami (,,piórem'') biegłych sądowych drwiących z uszkodzeń
    kręgosłupa...
    () duszące astmatyka wyziewami kominowymi na rozkaz Kościoła...
    () gardzące prawem stanowionym przez parlament (polskimi normami dotyczącymi
    wentylacji)
    lecz szanujące ;) prawo kaduka (okres zwolnieniowy do renty)

    -=-

    Na szczęście nie ja jeden tęsknię za ukaraniem urzędników i likwidacją
    państw narodowych -- utrzymujących rzesze debili zwanych urzędnikami
    państwowymi.

    -=-

    Na nieszczęście przykładowy Balcerowicz ma rozbieżne myślenie:

    -- poparł Komorowskiego z uwagi na doświadczenie tegoż Komorowskiego
    -- dąży do skrócenia kadencji urzędników odlatujących od rzeczywistości

    -=-

    Ciekawe, czy wreszcie padnie (bądź choćby potknie się skutecznie)
    UE -- gnieciona Grecją, Ukrainą i Państwem Islamskim oraz rozrywana
    wewnętrznie eurosceptykami...

    Ciekawe, co zrobią polscy ,,dygnitarze'', gdy RP zostanie zaatakowana
    przez FR a europejskie państwa NATO zauważą, że ,,nie chcą walczyć o Gdańsk''. ;)

    Ciekawe też, ile Ameryki jest nadal w USA, a ile w Chinach...
    IMO pewnego dnia USA i Kanada mogą po prostu przestać istnieć,
    gdyż bogaci Amerykanie (trzęsący światem) będą już od dawna w Azji...

    -=-

    Jeśli z RP zostaną zgliszcza -- może potomni przeczytają to, co
    piszę, aby zrozumieli, jak polskie państwo morduje ludzi chorych.
    Czym jest wypuklina dysku kręgosłupa można przeczytać w necie.
    Ja mam takich wypuklin co najemnej 7 -- polskie państwo ze mnie
    drwi, gdyż wie doskonale o tym, że nie mam sił na wojowanie. :)

    Kiedyś zadawałem (Bogu, ludziom i sobie -- ja nie jestem ;)
    człowiekiem) pytanie o przyczyny upadku RON. Dziś wiem, że
    raczej należy pytać o to, dlaczego Bóg pozwolił na odbudowę
    RP, nie zaś o to, dlaczego upadła RON. :)

    -=-

    Nic to... Myślmy tymczasem o Tojocie hybrydowej -- 3 tu, 5 tam...
    Zawsze to lepiej niż w niesprzątanym chlewie optymalnym...
    I dodatkowo 140 minus ewentualne opłatki debetkowej karty...

    Kto by pomyślał, że stanę się posiadaczem ;) hybrydowej Tojoty. ;)
    I że jeszcze mi za to zapłacą. ;) Nigdy nie ,,modliłem się o to''. ;)

    Jeśli już -- ,,modliłbym się'' o samolot z lotniskowcem. :)
    A na lądzie -- o helikopter. :)

    Po co komu helikopter na oceanie?
    Wiatr hula -- ciężko latać/startować/ladować/pokładować, ;) widoków ładnych nie ma...
    Na oceanie -- tylko samoloty... :)
    Do podziwiania lądów (upstrzonych lasami, wąwozami,
    miastami itp.) dobry jest helikopter, bo lata powoli...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2015-06-13 00:54:33
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Ja bym czekał... Co by mi innego pozostało?
    > Na razie przystosowuję się do nowych warunków EB, mBnak i Getin...

    Zadzwoniła kobitka ... (ta) Toyota ?
    Kurier(ka?) ma dotrzeć w środę ;)

    > Ciekawe, czy będą jakieś samochody w zamian za jakieś usługi typu
    > reklama...

    Taaa ....
    będą - do mycia :]

    Pozdro