eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLogowanie Inteligo › Re: Logowanie Inteligo
  • Data: 2020-05-23 08:07:42
    Temat: Re: Logowanie Inteligo
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2020-05-23 o 07:52, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 22 May 2020 21:08:55 +0200, cef napisał(a):
    >> Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
    >> Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
    >> wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox
    >> i to nie każdej, bo na innym komputerze z tą samą wersją Firefoxa
    >> działało normalnie. Sprawdzałem dwa różnie konta i to nie była kwestia
    >> danego loginu, tylko właśnie przeglądarki. Można się zalogować na IE i
    >> Chromie.
    >> Infolinia twierdzi, że mieli dziś takie zgłoszenia i na razie nie wiadomo
    >> o co chodzi. Wczoraj działało, nic nie instalowałem, nic się chyba nie
    >> aktualizowało,
    >> a skoro problem dotyczy tez innych użytkowników, to co może powodować
    >> takie efekty?
    >
    > wyczysc cache przegladarki, w FF jest to troche ukryte.

    To zrobiłem w pierwszej kolejności.
    Miałem kiedyś podobną sytuację w BZWBK
    (logowałęm się, ale nie możńa było wyświetlać czy pobrać nic)
    i konsultant telefonicznie kazał mi pozmieniać jakieś ustawienia wewnątrz
    przeglądarki. Jedyne co podejrzewam, to co chwilę mi się ładuje w FF to
    jakieś ustawienia Szafiru do podpisu elektronicznego, bo ostatnio często
    wchodzę do ZUS,
    ale teraz mam wyczyszczone wszystko i nie pomogło.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 24.05.20 13:45 cef

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1