  • 1. Data: 2010-01-20 09:13:01
    Temat: Limit na KK - jak liczy sie? chwilowy czy miesieczny?
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Witam,
    Czy jesli mam limit kredytowy x zl na karcie kredytowej, to jesli zadluze sie
    dnia 1 na x zl, dnia 4 splace x zl, dnia 7 zadluze sie na x zl, dnia 12 splace
    x zl, itd.
    Zakladam, ze "chwilowe" zadluzenie na karcie nigdy nie przekroczy x zl
    (zreszta technicznie byloby to dosc trudne, choc chyba mozliwe), ale
    miesiecznie "obrot" bedzie wynosil n*x zl.
    Czy wowczas bank potraktuje to jako pzrekroczenie limitu?
    Czy zalezy to od banku?
    Pozdrawiam,
    Marcin

    P.S. Oczywiscie chodzi o Place z allegro + karta z cach back, a moze jeszcze
    lepiej jakas lojalnosciowa (wowczas nie ma limitu 750zl zwrotu, bo punktow
    chyba mozna nabic bez ograniczen)

  • 2. Data: 2010-01-20 09:20:14
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 20 Sty, 10:13, "Marcin" <m...@g...pl> wrote:

    > Czy jesli mam limit kredytowy x zl na karcie kredytowej, to jesli zadluze sie
    > dnia 1 na x zl, dnia 4 splace x zl, dnia 7 zadluze sie na x zl, dnia 12 splace
    > x zl, itd.

    Limit to zadłużenie "chwilowe", w ciągu miesiąca można mieć obrót dużo
    większy.
    W niektórych bankach ( może w większości?) można zrobić nadpłatę na KK
    i wtedy wydać całą kwotę limitu + to co nadpłaciliśmy.

  • 3. Data: 2010-01-20 09:25:35
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Krzysiek <k...@o...pl> napisał(a):

    > Limit to zad=B3u=BFenie "chwilowe", w ci=B1gu miesi=B1ca mo=BFna mie=E6 obr=
    > =F3t du=BFo
    > wi=EAkszy.
    > W niekt=F3rych bankach ( mo=BFe w wi=EAkszo=B6ci?) mo=BFna zrobi=E6 nadp=B3=
    > at=EA na KK
    > i wtedy wyda=E6 ca=B3=B1 kwot=EA limitu + to co nadp=B3acili=B6my.

    Ok, na pewno tak jest w Polbanku (tutaj wykorzystalbym 1% cash back)?
    Citibanku (tutaj nabilbym troche mil Mile&More)? Eurobanku (tutaj zastanawiam
    sie nad karta Premiumclub)?

  • 4. Data: 2010-01-20 12:02:29
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ok, na pewno tak jest w Polbanku (tutaj wykorzystalbym 1% cash back)?
    > Citibanku (tutaj nabilbym troche mil Mile&More)? Eurobanku (tutaj
    > zastanawiam
    > sie nad karta Premiumclub)?

    Tylko się spiesz, bo promocja może się zaraz skończyć. Oczywiście piszę o
    Płacę z Allegro.

  • 5. Data: 2010-01-20 13:10:05
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    wiadomości news:hj6rho$k4a$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko się spiesz, bo promocja może się zaraz skończyć. Oczywiście piszę o
    > Płacę z Allegro.

    ? kiedy wprowadzaja oplaty ?

  • 6. Data: 2010-01-20 13:32:34
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    > wiadomości news:hj6rho$k4a$1@mx1.internetia.pl...

    > ? kiedy wprowadzaja oplaty ?

    Juz przestaje powoli dzialac. Maksymalny koszt dostawy to 1000zl, wiecej nie
    przechodzi karta. A nawet jak zrobilem platnosc na 1000zl, to status po
    minucie zmienil sie na "Anulowana", teraz mam nadzieje, ze blokada na KK
    szybko zniknie... jednak polapali sie w allegro jak mozna korzystac z ich uslug.

  • 7. Data: 2010-01-20 13:39:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin wrote:
> [...]
    > lepiej jakas lojalnosciowa (wowczas nie ma limitu 750zl zwrotu, bo punktow

    chwilowe

    jak nalejesz wody do szklanki, potem trochę wypijesz i z nowu nalejesz,
    to sie nie przeleje mimo, ze sumarycznie wlałeś wiecej niż pojemość
    szklanki.

  • 8. Data: 2010-01-20 14:28:05
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > szybko zniknie... jednak polapali sie w allegro jak mozna korzystac z ich

    o patrz nie pomyslalem o tym :)

  • 9. Data: 2010-01-20 15:02:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 13:32:34 +0000, Marcin napisał(a):

> [...]
    > po minucie zmienil sie na "Anulowana", teraz mam nadzieje, ze blokada na
    > KK szybko zniknie... jednak polapali sie w allegro jak mozna korzystac z

    Blokada zniknie po 7 dniach.
    Płaciłeś za własną aukcję, własną kartą? Mam wrażenie, że ich operator
    porównuje dane z aukcji z danymi z karty i wycina takie numery.

    W grudniu płaciłem przeszło 1000 zł w ten sposób, przeszło. Nieco
    wcześniej przeszło 2000 zł, też było OK. Natomiast właśnie różne dziwne
    eksperymenty kończyły się tego rodzaju komunikatem i tygodniową blokadą.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 10. Data: 2010-01-20 16:30:39
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Marcin <m...@g...pl> had the courage to write:
> [...]
    > miesiecznie "obrot" bedzie wynosil n*x zl.
    > Czy wowczas bank potraktuje to jako pzrekroczenie limitu?

    Przecież sam piszesz, że jest to *limit kredytowy*, a nie limit sumy
    transakcji w miesiącu...