eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLikwidacja Telepekao i terminy › Re: Likwidacja Telepekao i terminy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Likwidacja Telepekao i terminy
    Date: Wed, 19 May 2004 13:00:50 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <c8feje$m0r$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <c8dcc2$kpm$5@inews.gazeta.pl> <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: agc89.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1084964270 22555 83.29.255.89 (19 May 2004 10:57:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 May 2004 10:57:50 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:299181
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:44a2.00000122.40ab2a97@newsgate.onet.pl...

    > Kpisz, czy o drogę pytasz?!
    >
    > Nowe konto, owszem, ale na pewno nie z takimi samymi warunkami.
    > Szczególnie jest to widoczne w przypadku kont firmowych (szczegóły w
    > regulaminach).

    Rozmowa akurat była w tym punkcie o ror-ach. Firmowe de facto są zamykane,
    bo ja nie zamierzam płacić za takie warunki.

    > Powody podane przez bank (o ile w ogóle można mówić o podaniu jakichś
    powodów)
    > nijak mi nie pasują do tych z umowy. Wprowadzenie standardu IBAN to nie
    jest
    > żaden ważny powód. Inni po prostu zmieniają numery rachunków, ale poza tym
    > nic się nie zmienia (zachowana historia, ten sam regulamin, etc.).

    Powodem jest likwidacja nieopłacalnego produktu - to można zrozumieć,
    chociaż nie byłoby źle, gdyby starzy klienci zostali przez bank jakoś
    dopieszczeni w zamian za niewygody. O ile bank chce ich w ogóle utrzymać,
    ale chyba właśnie nie bardzo mu na tym zależy - w każdym razie na małych
    firmach. Za kilka lat będzie ponosił ogromne koszty przy próbie odbudowania
    tego segmentu i to z małymi szansami powodzenia - bo gdy ktoś się raz
    sparzył, to zaufania tak łatwo nie odzyska. Ja w każdym razie nie zamierzam
    już związywać się z Pekao na poważnie - brak stabilności produktów w
    perspektywie wieloletniej jest tu podstawowym powodem, ale nie jedynym. Inny
    przykład - w tych samych warunkach PKO BP dał mi bez zbędnych ceregieli 3x
    wyższy kredyt odnawialny niż PekaoSA i nie są to małe kwoty. Tak więc -
    stopniowo sobie spłacę linię i goodbye.

    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1