  • 1. Data: 2003-10-04 16:44:54
    Temat: Liczba kontrolna
    Od: "Opos" <o...@p...fm>

    Czy zna ktos algorytm nadawania numerowi rachunku LICZBY KONTROLNEJ

  • 2. Data: 2003-10-04 17:05:11
    Temat: Re: Liczba kontrolna
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik "Opos" napisał w wiadomości news:blmtdo$saf$1@h1.uw.edu.pl...
    > Czy zna ktos algorytm nadawania numerowi rachunku LICZBY KONTROLNEJ

    Jest to określone w zarżądzeniu NBP (w załącznikach):

    http://www.nbp.pl/publikacje/System_platniczy/regula
    cje/zarzadzenie_05_2002.
    html

    ______
    Robert

  • 3. Data: 2003-10-04 22:53:48
    Od: "Opos" <o...@p...fm>

    > Jest to określone w zarżądzeniu NBP (w załącznikach):

    http://www.nbp.pl/publikacje/System_platniczy/regula
    cje/zarzadzenie_05_2002.
    > html

    Zajrzałem na ta stronę, hmmm ciekway sposób. Intryguje mnie to "zero
    wiodące"
    '(...)w przypadku wyniku mniejszego od 10 należy uzupełnić go o zero
    wiodące' <-co to znaczy

  • 4. Data: 2003-10-04 23:19:51
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Opos" <o...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Zajrzałem na ta stronę, hmmm ciekway sposób. Intryguje mnie to "zero
    > wiodące"
    > '(...)w przypadku wyniku mniejszego od 10 należy uzupełnić go o zero
    > wiodące' <-co to znaczy

    Czyli jak Ci wyjdzie np. liczba 3, to cyfra kontrolna, bedzie 03

    Leszek Kowalski