  • 1. Data: 2002-10-30 18:02:01
    Temat: Leasing - jak policzyc oprocentowanie?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Jest tak:
    Wartosc przedmiotu zakupu - 40.000
    Wplata poczatkowa (wlasna) - 10.000
    splata: 23 rat (co miesiac) po 1.295,32
    wykup - (ostatnia rata) - 7.600
    Jak policzyc oprocentowanie takiego leasingu ?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2002-10-30 22:15:57
    Temat: Re: Leasing - jak policzyc oprocentowanie?
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > splata: 23 rat (co miesiac) po 1.295,32
    > wykup - (ostatnia rata) - 7.600
    > Jak policzyc oprocentowanie takiego leasingu ?

    RRSP=20,82%. Pozdrowienia Tensor1

  • 3. Data: 2002-10-30 22:24:26
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > RRSP=20,82%. Pozdrowienia Tensor1

    Dzięki, dużo :-(

    BaLab

  • 4. Data: 2002-10-30 22:25:45
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > RRSP=20,82%. Pozdrowienia Tensor1

    BTW, jak to liczyłeś?

    BaLab

  • 5. Data: 2002-10-30 22:26:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > BTW, jak to liczyłeś?

    Mozna np. uzyc
    http://www.netforia.pl/~m_m/kredyty

    Maciej

  • 6. Data: 2002-10-30 23:26:17
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Mozna np. uzyc
    > http://www.netforia.pl/~m_m/kredyty

    Hej, fajne. Raz na 7 prób nawet wyliczył. W pozostałych wypadkach skrypt
    zawiesił IE :-((

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 7. Data: 2002-10-31 06:28:04
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Hej, fajne. Raz na 7 prób nawet wyliczył. W pozostałych wypadkach skrypt
    > zawiesił IE :-((
    >
    > Pozdrawiam,
    > BaLab

    UWAGA. Kalkulator ze strony http://www.netforia.pl/~m_m/kredyty chyba żle
    liczy. Dla podanych przez Pana wartości daje RRSP w granicach 120%!!!. Prosba
    do Pana Macko, aby to sprawdził. Pozdrowienia Tensor1.

  • 8. Data: 2002-10-31 06:48:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    Prosba
    > do Pana Macko, aby to sprawdził. Pozdrowienia Tensor1.

    Moze tylko na moim IE dobrze dziala ;)

    Kwota kredytu 40000 PLN
    Prowizja + odsetki, opłata wstępna itp.
    (zapłacone w dniu otrzymania kredytu) 10000 PLN
    Ilość rat 24
    Okres spłaty kredytu
    (w miesiącach) 24
    Rata 1295,32 PLN
    Ostatnia rata (jeśli inna niż poprzednie) 7600 PLN
    Stopa efektywna: 20,82%
    Stopa nominalna: 19,06%

    Maciej

  • 9. Data: 2002-10-31 06:51:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Hej, fajne. Raz na 7 prób nawet wyliczył. W pozostałych wypadkach skrypt
    > zawiesił IE :-((

    Hehe... przy duzych kwotach lub dlugich okresach splaty moze sie wieszac.
    Mam juz pomysl jak zrobic zeby sie nie wieszal, ale nie moge sie zebrac i
    zmienic kod ;(.
    Tu jednak powinien dzialac bez problemu :)

    Maciej

  • 10. Data: 2002-10-31 07:14:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Kwota kredytu 40000 PLN
    > Prowizja + odsetki, opłata wstępna itp.
    > (zapłacone w dniu otrzymania kredytu) 10000 PLN

    Autor pisalal o 23 ratach

    > Okres spłaty kredytu
    > (w miesiącach) 24

    j.w.

    > Rata 1295,32 PLN
    > Ostatnia rata (jeśli inna niż poprzednie) 7600 PLN
    > Stopa efektywna: 20,82%

    17,78%

    > Stopa nominalna: 19,06%

    16,48%

    Tylko co to znaczy "ostatnia rata" dla kalkkulatora, a co dla autora
    pytania?
    23-cia jest ostania czy 23x1295,32 plus ostatnia?

    --
    Pozdrowienia
    ---