  • 1. Data: 2004-11-06 13:17:13
    Temat: LUKAS: nieprawdą jest, ze "Kredyt mieszkaniowy w 7 dni" i prosba do Grupy
    Od: "najwert" <n...@o...pl>

    Nieprawdą jest, że w LukasBanku można w trzy dni otrzymać promesę kredytu
    mieszkaniowego.
    Domniemywam tym samym, że nie uzyskam kredytu w Lukas Banku w ciągu 7 dni,
    jak zapewniają w przekazach reklamowych i w nazwie kredytu brzmiącej: "Kredyt
    mieszkaniowy w 7 dni"...
    Wymagane dokumenty oczekują już 4 doby i decyzji o przyznaniu promesy nie
    ma, za to jestem ciągle zbywany, że w (każdy) następny dzień roboczy będzie już
    promesa. Codziennie sytuacja się powtarza...
    Mam tym samym serdeczną prośbę do Grupy:
    - gdzie szybko uzyskam kredyt na zakup nieruchomości (50.000 - tylko część
    wartości) na 10 lat?
    - zdolność nasza (małżeństwo) wg kalkulatora na www Lukasa to 90.000 na 10 lat
    - który bank zrobi to szybko?
    (może nie szybciej niż Lukas, ale bez codziennego spychania klienta
    na "następny dzień roboczy"...)?
    Serdecznie dziękuję za sugestie, wskazówki i pomoc.

    Najwert S.

  • 2. Data: 2004-11-07 10:09:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    najwert <n...@o...pl> wrote:
    > Serdecznie dziękuję za sugestie, wskazówki i pomoc.

    Dziwne - kumpel wlasnie dlatego poszedl do Lukasa bo szybko, a w mBanku
    trwalo bardzo dlugo.
    Z instytucji, ktore chwala sie szybka reakcja (mozna to sprawdzic w takim
    razie :) sa Bank BPH i Pekao SA.
    Te pamietam - wyraznie o tym pisza. Jak jest w praktyce- niewiem

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-11-07 10:10:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 4. Data: 2004-11-07 11:06:33
    Od: "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej>

    Też znam kogoś kto w 7 dni miał w Lukasie decyzję. Umowę podpisał 8 dnia,
    ale tylko dlatego, że czekał jeszcze na odpowiedź z innego banku.

  • 5. Data: 2004-11-07 12:26:31
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 7 Nov 2004 11:10:16 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >razie :) sa Bank BPH i Pekao SA.
    >Te pamietam - wyraznie o tym pisza. Jak jest w praktyce- nie wiem

    z wlasnego doswiadczenia: GE jest blyskawiczny. przynajmniej byl w
    moim przypadku, w wawie. bo pisali tu kiedys narzekania na dlugie
    oczekiwanie gdzies w oddzialach. a u mnie bylo tak:
    8 maja - zlozenie wniosku
    13 maja - decyzja pozytywna
    19 maja - podpisanie umowy
    22 maja - wyplata srodkow.

    G.

  • 6. Data: 2004-11-07 21:57:52
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    najwert wrote:

> [...]
    > ma, za to jestem ciągle zbywany, że w (każdy) następny dzień roboczy będzie już
    > promesa. Codziennie sytuacja się powtarza...

    dowiedz sie kto jest szefem osob odpowiedzialnych za
    rozpatrzenie Twojego wniosku, dotrzyj do tej osoby
    i zapytaj o co chodzi. jezeli nie bedziesz mogl
    dotrzec do tej osoby, zapytaj ta, ktora cie splawia,
    czy masz pogadac z szefem/szefowa? jezeli to nie
    pomoze, wyslij pismo do szefa, oraz kopie do
    wiadomosci szefa szefa (obie listem poleconym).
    jezeli sprawa bardzo zaszla Ci za skore, wyslij
    kopie do tvn do redakcji programu bilans albo
    portfel. na wsystkich egzemplarzach listu wymien
    liste adresatow pozostalych kopii.

    jacek

  • 7. Data: 2004-11-07 23:23:02
    Od: n...@o...pl

> [...]
    > jezeli sprawa bardzo zaszla Ci za skore, wyslij
    > kopie do tvn do redakcji programu bilans albo
    > portfel.  na wsystkich egzemplarzach listu wymien

    Witam!

    Dokuczyli mi dotąd tym zbywaniem i spychologią, bo nieruchomość już mam
    umówioną, "zaklepaną", a sprzedający się spieszy i sugeruje, że ma kolejne
    oferty - nie dziwię mu się, bo cena na jaką umówił się ze mną jest bardzo
    atrakcyjna, i wierzę że mogą być następne, lepsze oferty...
    Jednym słowem mogę stracić dobrą okazję przez opieszałość Lukasa.
    niestety nie mam na papierze dowodu na to, którego dnia zlożyłem komplet
    dokumentów.

    Pozdrawiam
    Najwert S.

  • 8. Data: 2004-11-07 23:36:41
    Od: n...@o...pl

    > Dziwne - kumpel wlasnie dlatego poszedl do Lukasa bo szybko,

    Z tego samego powodu do Lukasa się udałem. Ze sprzedawcą nieruchomości jestem
    już umówiony, ale ten się denerwuje, okazja może mi przejść koło nosa, bo są
    podobno lepsze oferty niż kwota umówiona ze mną.

    W piątek minęły trzy doby - a w trzy powinna być promesa:
    http://lukasbank.pl/oferta_kredyty_mieszka_prom.asp - A nieprawda to jest!

    Na razie "zepchnięto" mnie na poniedziałem po południu.

    Najwert S.