  • 1. Data: 2006-03-16 13:14:20
    Temat: [LUKAS] Historia całkowitej spłaty KK ;)
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    A co... ponarzekam ;)

    Wziąłem kredyt w MBanku celem spłaty zadłużenia w LUKASIE. Po to
    , by nie mieć możliwości używania kredytu "odnawialnego" bo
    upilnować się nie potrafię by się ciągle nie zadłużać, a po to
    by mieć normalny kredyt ratalny.

    Postanowiłem spłacić w całości KK - pracownik banku: Kwota
    całkowitego zadlużenia dostępna na wyciągu ... mówię, że to
    kwota dość nieaktualna - odpowiedź : ELUKAS ... na stronie mam
    akt. kwotę ...

    Zadłużenie całkowite KK według netu:
    10/03 - 4586.95 - wpłacam ... czekam te paredziesiąt godzin na
    zaksięgowanie

    14/03 - zadłużenie 78,55 ... wpłacam ...

    16/03 - zadłużenie 70,59 ... wpłacam ...

    Ile tak jeszcze będę ? Kto zgadnie ? :)
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 2. Data: 2006-03-16 13:16:36
    Temat: Re: [LUKAS] Historia całkowitej spłaty KK ;)
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > 16/03 - zadłużenie 70,59 ... wpłacam ...

    P.S. - wpłaciłem 1 PLN więcej, zakładając, że spłaci to całość -
    czy ten 1 PLN mam traktować jak lokatę oprocentowaną jak KK ? :)

  • 3. Data: 2006-03-16 13:46:11
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Stasio Podróżnik wrote on 2006-03-16 14:16:

    > P.S. - wpłaciłem 1 PLN więcej, zakładając, że spłaci to całość - czy ten
    > 1 PLN mam traktować jak lokatę oprocentowaną jak KK ? :)
    Tak, ale chyba tylko gdy coś jeszcze jest do spłaty :-)
    A tak na poważnie, nie możesz wyrobić KK w innym banku? Z dostępem przez
    net, gdzie jest jasno napisane ile masz spłacić i nie ma problemu? Nawet
    jak czasem wpłacisz dzień później część zadłużenia to i tak nie
    naliczają odsetek?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2006-03-16 13:54:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> writes:

> [...]
    > zaksięgowanie
    >
    > 14/03 - zadłużenie 78,55 ... wpłacam ...
    >
    > 16/03 - zadłużenie 70,59 ... wpłacam ...

    To chyba normalne? A jakbys np. zaplacil czekami to tez spodziewalbys
    sie ze bank bedzie o tym wiedzial?

    W ciagu 3 miesiecy powinny sie rozliczyc wszystkie :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2006-03-16 14:28:28
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    MrMrooz napisał(a):

    > A tak na poważnie, nie możesz wyrobić KK w innym banku?

    Mogę, ale nie chcę ;) Akt. z uporem maniaka próbuję pozbyć się
    wszelakiego rodzaju zadłużeń w bankach ;)

  • 6. Data: 2006-03-16 14:28:57
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dvbsgd$io9$2@inews.gazeta.pl...

    > Złożyć wypowiedzenie/zamknięcie i żądanie rozliczenia do końca
    > tyg ? :)

    To jest jakiś sposób :-) Albo - zadzwonić do nich i korzystając z tego, że
    rozmowy są nagrywane poprosić o podanie AKTUALNEGO stanu zadłużenia na
    karcie. Następnie tego samego dnia wpłacić ile powiedzieli. Jakby się
    okazało, że to znowu nie to - złożyć reklamację strasząc arbitrem,
    prezydentem, Kaczorem i czym tam jeszcze Ci przyjdzie do głowy ;-)

  • 7. Data: 2006-03-16 14:29:08
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

  • 8. Data: 2006-03-16 16:11:50
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Glenn napisał(a):

    > prezydentem, Kaczorem i czym tam jeszcze Ci przyjdzie do głowy ;-)

    No bez jaj ... myślisz, że się przestraszą analno-oralnego duetu
    CZAKNORRIS&PAPCIORYDZYK ? :)

  • 9. Data: 2006-03-16 16:13:49
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dvc2gv$hm3$1@inews.gazeta.pl...

    > No bez jaj ... myślisz, że się przestraszą analno-oralnego duetu
    > CZAKNORRIS&PAPCIORYDZYK ? :)

    Spróbuj :-)

  • 10. Data: 2006-03-16 17:02:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Glenn" <n...@p...pl> writes:

> [...]
    > okazało, że to znowu nie to - złożyć reklamację strasząc arbitrem,
    > prezydentem, Kaczorem i czym tam jeszcze Ci przyjdzie do głowy ;-)

    Bez zartow.
    A w regulaminie nie napisali, ze obciazenia moga splynac z opoznieniem,
    albo ze uzytkownik odpowiada za transakcje rozliczone po wygasnieciu
    umowy itp.?

    Faktem jest ze banki zdejmujac blokady po tygodniu troche ryzykuja
    (akurat na kredytowkach mniej).
    --
    Krzysztof Halasa