  • Data: 2003-04-30 07:11:45
    Temat: Re: LUKAS Bank
    Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś ma doświadczenia z prowadzeniem konta osobistego w Lukas Bank
    > (opinie, dostepność gotówki, opłaty)).
    > Chodzi mi o e-konto PRO które  wydaje sie dość atrakcyjne w porównaniu z
    > konkurencją ,zwłaszcza tradycyjnych banków które często presadzają juz  z
    > opłatami (np. WBK).
    > Grzegorz

    Jesli moge ci cos doradzic, to to abys nie posluchal czasem podszeptow szatana
    i wybral tradycyjna metode zalozenia konta (wizyta w oddziale). Diabel mnie
    zwiodl i uczynilem powyzsze przez internet - trwalo, a w zasadzie trwa to do
    tej pory. Ale moze dalej bedzie lepiej. Ci co maja konto w LUKASie sa
    zadowoleni.