  • 11. Data: 2003-06-28 10:52:29
    Temat: Re: LUKAS BANK S.A.
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    odpowiedzialem juz na privowego maila :-)

  • 12. Data: 2003-06-28 11:04:43
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    muszę jeszcze dodać, że nie blokowali karty przed 11.2002 (Lukas)

    MK

  • 13. Data: 2003-06-28 11:15:18
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    marcintoja0 wrote:

    > jeśli twierdzisz, że pierdoły,

    Ja też twierdzę, że pierdoły, bo wielokrotnie przelewałam spore kwoty z
    Lukasa a później nic nie miałam blokowane. Coś Ci się pomieszało.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-06-28 11:50:37
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Ja też twierdzę, że pierdoły, bo wielokrotnie przelewałam spore kwoty z
    > Lukasa a później nic nie miałam blokowane. Coś Ci się pomieszało.

    powtózę jeszcze raz step by step. (más despacio)
    przykład.
    mam na koncie 2474,12 pln
    robię przelew do KB na kwotę 2250 pln
    i w tym samym dniu karta po godzinie - dwóch nie działa do następnego dnia,w
    bankomacie wyświetla np. "brak autoryzacji z banku", i raz kiedyś to mnie
    przyblokowało, bo chciałem wypłacić pozostałe pieniądze z VE Lukasa, gdyż
    potrzebowałem do czegoś tam, a za kolejnym każdym razem sprawdzałem to
    raczej dla jakiejś satysfakcji, bo: WIEDZIAŁEM ŻE TAK BĘDZIE, i za każdym
    razem się upewniałem.
    Powtórzę, karta jest zablokowana po wykonaniu przelewu, więc sprawdzałem po
    jakiejś godzinie, a poza tym blokują tak po 11.2002, wcześniej tego nie
    robili.

    i najświeższa informacja, właśnie zadzwoniłem na Llinię, gdzie uzyskałem
    informację, że "TAK SIĘ DZIEJE, ŻEBY PAN NIE ZDEBETOWAŁ SOBIE PRZEZ
    PRZYPADEK KONTA", a zapomniałem dodać, że przed 11.2002 po dokonaniu tego
    przelewu bankomat pokazywał saldo sprzed przelewu, czyli można było sobie
    zdebetować konto.

    więc wszechwiedzącym, starym wyjadaczom, którzy myślą że pozjadali wszelkie
    rozumy polecam poprostu numer: 0801 33 11 11, lub +48 71 35 49 502 i
    informację od pracowników banku, którzy wcale tego nie kryją, a na moje
    pytanie czy to się zmieni po modernizacji systemu 5-6.07, pani powiedziała,
    że nic się nie zmieni ;(

    Więc proszę mi opowiadania pierdół nie wmawiać, bo opowiadacie pierdoły,
    może zbyt mało doświadczenia?

    Pozdrawiam,
    MK

  • 15. Data: 2003-06-28 11:55:45
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    ...i dzieje się tak, kiedy zostawiam na koncie mało środków chyba około 200
    zł,
    gdy zostawiłem na koncie 1200 zł, to nic nie zablokowali.

    MK

  • 16. Data: 2003-06-28 11:56:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    No to powiedz mi JAKIM CUDEM po przelaniu 3k do mbanku wypłaciłam następnie
    200 PLN w bankomacie?
    Więc nadal twierdzę, że to co piszesz to pierdoły :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2003-06-28 11:57:57
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > przelewu bankomat pokazywał saldo sprzed przelewu, czyli można było sobie

    Czyli tak sie zabezpieczeja przed niedoskonalosciami swojego systemu...
    jedno utrudnienie maskuja nastepnym...

    > pytanie czy to się zmieni po modernizacji systemu 5-6.07, pani powiedziała,
    > że nic się nie zmieni ;(

    Wiesz... akurat infolnie sa nieraz kompletnie niezorientowane a wiedza
    typowego uczestnika pbb jest wieksza niz typowego pracownika placowki
    wiec to taki argument "taki se" :-))

    > Więc proszę mi opowiadania pierdół nie wmawiać, bo opowiadacie pierdoły,
    > może zbyt mało doświadczenia?

    Ja nie twierdzilem, ze nie masz racji ale jedynie, ze mi sie nic takiego
    nie zdarzylo, chyba testowo wrzuce jakas kase w poniedzialek i sprawdze
    we wtorek co z ta karta :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 18. Data: 2003-06-28 12:00:52
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > No to powiedz mi JAKIM CUDEM po przelaniu 3k do mbanku wypłaciłam
    następnie
    > 200 PLN w bankomacie?
    > Więc nadal twierdzę, że to co piszesz to pierdoły :-))))

    a czy to 200pln to było wszystko na koncie?
    jeśli piszę pierdoły, to dlaczego na lukas linii te same pierdoły
    opowiadają,
    a ja wielokrotnie te pierdoły przetestowałem?

    ta twierdzę, że piszesz pierdoły, więc skończmy ten temat.
    Bo ja w odróżnieniu do Ciebie wiem jak to wygląda.

    Pozdrawiam,
    MK
    ps. polecam Lukas Linię, może przestaniesz wypisywać pierdoły, bo to już
    nudne jest.

  • 19. Data: 2003-06-28 12:04:31
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    marcintoja0 wrote:

    > a czy to 200pln to było wszystko na koncie?

    Tak.

    > Bo ja w odróżnieniu do Ciebie wiem jak to wygląda.

    ROTFL

    > ps. polecam Lukas Linię, może przestaniesz wypisywać pierdoły, bo to
    > już nudne jest.

    Oj nudne - Lukaslinii bym nie polecała na Twoim miejscu - różne tam pierdoły
    można usłyszeć - nie tylko na temat kart :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 20. Data: 2003-06-28 12:05:27
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Wiesz... akurat infolnie sa nieraz kompletnie niezorientowane a wiedza
    > typowego uczestnika pbb jest wieksza niz typowego pracownika placowki
    > wiec to taki argument "taki se" :-))

    to fakt, jednak zdarza im się opowiadać prawdziwe pierdoły, ale miła Pani
    powiedziała wyraźnie, że tak się dzieje, po co by miała zmyślać? Dodała
    także, źe po 5-6.07 to się nie zmieni.

    powyższe było do Glenn;)

    > Ja nie twierdzilem, ze nie masz racji ale jedynie, ze mi sie nic takiego
    > nie zdarzylo, chyba testowo wrzuce jakas kase w poniedzialek i sprawdze
    > we wtorek co z ta karta :-))

    proponuję, ja robię to samo, od 2mcy nie testowałem zleciłem już 3000
    przelew na koncie mam 200 zł i te 3000 jak wpłyną na kartę przeleję
    spowrotem.

    Pozdrawiam,
    MK