  • 1. Data: 2011-05-23 07:42:00
    Temat: LOKATA WSPóLNA - BEDZIE 5,47 % -PRZEKROCZONO 40000 LOKAT
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    LOKATA WSPóLNA - BEDZIE 5,47 % -PRZEKROCZONO 40000 LOKAT

    na 70.000 raczej nie ma co liczyc

  • 2. Data: 2011-05-23 09:45:16
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > LOKATA WSPóLNA - BEDZIE 5,47 % -PRZEKROCZONO 40000 LOKAT
    >
    > na 70.000 raczej nie ma co liczyc

    Właśnie sie zalogowałem i zdążyłem złożyć jeszcze dwa wnioski na wspólną.
    Przy próbie założenia kolejnego już nie ma opcji "lokata wspólna" są tylko
    te pozostałe. Zablokowali wszystkim czy tylko mi???????? Przecież jeszcze
    jest 23-ci.

    wiatrak

  • 3. Data: 2011-05-23 10:05:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "wiatrak" <w...@y...pl> writes:

    [...]
> [...]
    > wspólną. Przy próbie założenia kolejnego już nie ma opcji "lokata
    > wspólna" są tylko te pozostałe. Zablokowali wszystkim czy tylko

    Nie dobiłeś do limitu (IIRC) 7 lokat na twarz?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 4. Data: 2011-05-23 10:15:56
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "wiatrak" <w...@y...pl> writes:
    >
    > [...]
    >

    > Nie dobiłeś do limitu (IIRC) 7 lokat na twarz?
    > KJ

    Dobiłem . Nie wiedziałem, ze jest limit :(

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-05-23 10:31:34
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dobiłem . Nie wiedziałem, ze jest limit :(

    Jak by nie było limitu to bysmy te 100 000 wykręcili :)

    W.

  • 6. Data: 2011-05-23 10:49:24
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-23 09:42, w...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > LOKATA WSPóLNA - BEDZIE 5,47 % -PRZEKROCZONO 40000 LOKAT
    >
    > na 70.000 raczej nie ma co liczyc

    Nosz-qrde oświećta mnie, bo nie jarzę...
    Składamy wnioski, "zaliczają" się.
    Jeśli się "załapie", to wpłacamy kasę.
    Jak się nie załapie, to:
    a) jeśli przedłużą, to składamy kolejne wnioski zapominając o
    dotychczasowych,
    b) jeśli nie przedłużą, to wpłacamy kasę.

    Czym się tu podniecać... ?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2011-05-23 11:35:01
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>

    Maruda <m...@n...com> napisał(a):

> [...]

    > Jak się nie załapie, to:
    > a) jeśli przedłużą, to składamy kolejne wnioski zapominając o

    Zapewne tym, że jak się złoży 7 wniosków to następnych się złożyć nie da...

  • 8. Data: 2011-05-23 12:06:01
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On May 23, 1:35 pm, "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>
    wrote:

    > Zapewne tym, że jak się złoży 7 wniosków to następnych się złożyć nie da...
    I tym, że wniosek jest ważny 2 tygodnie, a składać można tylko dziś,
    nawet jak przedłużą, to raczej nie o ponad 2 tygodnie.

    Pozdrawiam
    MichałM

  • 9. Data: 2011-05-23 13:35:11
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:irdgp5$kc4$1@inews.gazeta.pl...

    > Zapewne tym, że jak się złoży 7 wniosków to następnych się złożyć nie
    > da...

    Pewnie nie byłby to zaden problem ( ogr. do 7 wnioskow)
    gdyby nie dodatkowy koszt generowany przez "skarbonkowcow" :D