  • 11. Data: 2003-07-01 21:33:31
    Temat: Re: [LGnet] UWAGA na dzisiejsze (?) przelewy
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdsufk$k56$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Gorzej, że wczoraj mógł zachować się jak Solo, ale informacja dla
    > Ciebie była jeszcze jak Lg (to byłby szczyt perfidii :-) )

    Ha! Wiesz, to by nawet wszystko wyjasnialo!
    Byc moze planowali osiagnac szczyt perfekcji, a troszke sie nie udalo i
    wyszlo perfidii ;)

    > Może napisz do nich - co oni na to?
    Ojeja, nie kaz mi pisac do nich, bo nie chce mi sie :P
    Poza tym oni teraz bardzo zajeci sa - widzialem w oddziale ostatnio, o czym
    pisalem tu zreszta.

    > Ja z kolei zapytałam, czy będzie widać
    > ewentualnie założone rachunki walutowe w Nordei mając w Solo
    > netkonto. Na mój "babski rozum" ;-) powinno być widać, ale zobaczymy
    > co napiszą.

    Cos tam napisza, ale ciekawe, jak bedzie naprawde? ;)

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-07-01 21:40:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Ojeja, nie kaz mi pisac do nich, bo nie chce mi sie :P
    > Poza tym oni teraz bardzo zajeci sa - widzialem w oddziale ostatnio,
    > o czym pisalem tu zreszta.

    Ok. :-)))

    > Cos tam napisza, ale ciekawe, jak bedzie naprawde? ;)

    Hehehe - cudów się nie spodziewam - zapytałam sondażowo o przyszłe opłaty i
    dostałam odpowiedź cyt. "Szanowna Pani, W TEJ CHWILI NIC NIE WIADOMO NA TEN
    TEMAT" Przebóg nie wiem dlaczego pani z Nordei?Lg? postanowiła pokrzyczeć do
    mnie ;-))))) No ale taki mail to zawsze może być dowód jakby co ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-07-01 21:45:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdsv74$lsq$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Ok. :-)))

    No dzieki - juz mozesz nie nosic tabliczki "Ostra Glenn" :)))

> [...]
    > opłaty i dostałam odpowiedź cyt. "Szanowna Pani, W TEJ CHWILI NIC NIE
    > WIADOMO NA TEN TEMAT" Przebóg nie wiem dlaczego pani z Nordei?Lg?

    Mam 2 interpretacje alternatywne:

    1. Krzyczy bo odpowiada po raz 24 dzis na to pytanie.
    2. Nie krzyczy tylko fuzja LGnet i Nordea zaowocowala fuzją klawisza
    CapsLock z korpusem klawiatury. A "Szanowna Pani, " to oczywiscie wstawia
    system - tak jak przelewy na eKonto ;)

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-07-01 21:56:04
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > No dzieki - juz mozesz nie nosic tabliczki "Ostra Glenn" :)))

    A moge przywiesić "Słodka Glenn" ;-))))))) ? PROSZĘ :-)))))

    > 1. Krzyczy bo odpowiada po raz 24 dzis na to pytanie.

    Tylko 24? To i tak mało IMHO ;-)

    > 2. Nie krzyczy tylko fuzja LGnet i Nordea zaowocowala fuzją klawisza
    > CapsLock z korpusem klawiatury. A "Szanowna Pani, " to oczywiscie
    > wstawia system - tak jak przelewy na eKonto ;)

    "Szanowna Pani" jest pierwsza na liście domyślnych zwrotów grzecznosciowych
    zapewne :-))))
    Wersja 3: dostali w Lg używane klawiatury z Nordei z zaciętym CapsLockiem
    :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-07-02 04:21:07
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdt046$o2f$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > A moge przywiesić "Słodka Glenn" ;-))))))) ? PROSZĘ :-)))))
    Zastanowie sie :)

    > Tylko 24? To i tak mało IMHO ;-)
    Widocznie duzo IHNSHO ;)

> [...]
    > grzecznosciowych zapewne :-))))
    Zapewne :))

    > Wersja 3: dostali w Lg używane klawiatury z Nordei z zaciętym
    Ano, z demobilu. Dobrze, ze zwrotow grzecznosciowych takich nie dostali, np.
    "Wielce Upierdliwy Natręcie, ..." :))

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-07-02 07:50:56
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Glenn wrote:

    > A moge przywiesić "Słodka Glenn" ;-))))))) ? PROSZĘ :-)))))

    Skoro już Cię Robert zwolnił z "ostrego" obowiązku (choć nie wiem, jakim
    prawem, bo to bodaj ja go nałożyłem na Ciebie ;))), to jeszcze nie
    znaczy, że możesz być od razu słodka, a nawet, pliiiiz, nie bądź słodka,
    bo nie trawię za dużo ucukrowanych kobiet ;))

    pzdrw PK

  • 17. Data: 2003-07-02 07:59:47
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    mPa(n)K wrote:
> [...]
    > nie znaczy, że możesz być od razu słodka, a nawet, pliiiiz, nie bądź
    > słodka, bo nie trawię za dużo ucukrowanych kobiet ;))

    Spoko mPa(n)ku i tak długo nie wytrzymam :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-07-02 08:04:34
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Ano, z demobilu. Dobrze, ze zwrotow grzecznosciowych takich nie
    > dostali, np. "Wielce Upierdliwy Natręcie, ..." :))

    Upierdliwa to ja się stanę dzisiaj :-))) Wiesz co napisali w odpowiedzi na
    zapytanie o "widoczność" rachunków walutowych Nordei? Że nie wiedzą, ale
    mogę sobie załozyć taki rachunek i sobie zobaczyć :-))) Wielkie ROTFL!
    Odpowiedź z mojej strony już poszła - i nie była to odpowiedź "słodka" :-)))
    To klient ma testować ich system??? A może jeszcze mam im napisać: "Szanowni
    Państwo, z radością donoszę, że widac rachunki walutowe Waszego banku?" .

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2003-07-02 10:19:07
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdu3po$g2h$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

> [...]
    > odpowiedzi na zapytanie o "widoczność" rachunków walutowych Nordei?
    > Że nie wiedzą, ale mogę sobie załozyć taki rachunek i sobie zobaczyć

    Nie! To prawda, potwierdzili w oddziale ;P

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-07-02 10:25:25
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Nie! To prawda, potwierdzili w oddziale ;P

    Dzięki za informację - szkoda, że "opiekun klienta" w moim przypadku
    potrafił napisać tylko "nie wiem, niech sobie Pani sama sprawdzi" Pełen
    profesjonalizm ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn