    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LGnet :-(
    Date: Sun, 03 Feb 2002 18:40:01 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@c21-215.icpnet.pl

    On 31 Jan 2002 14:37:38 +0100, <p...@p...onet.pl> wrote:

    >To nie jest wina banku (w tym przypadku LG) tylko specyfika kart Maestro - taka
    >sama zasada (dwa dni robocze do aktywacji) jest na przykład przy nowych kartach
    >Maestro w Pekaosa

    Wybacz ale ROTFL.
    To wynika ze sposobu obslugi kart - przez posrednika (w tym wypadku
    Polcard) i braku onlienowego polaczenia miedzy bankiem a tym
    posrednikiem autoryzujacym karte.
    Tak samo moze byc na VE i kazdej innej karcie.
    W praktyce to te dwa dni to wiekszosci przypadkow to chyb troche na
    wyrost, zwykle powina juz dzialac nastepnego dnia.

    >No bo w mbanku są Visy (electron) a nie Maestro - a to zupełnie inny system
    >rozliczeń (Visa International i Europay)

    To absolutnie nie ma nic do rzeczy. mBank kiedys tez tak obslugiwal
    karty i nie dzialaly one zaraz po aktywacji.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl