  • Data: 2002-05-10 12:17:07
    Temat: Re: Kwietniowe zwierciadło - errata
    Od: "Wall" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marian Otremba" <m...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:3CDBB333.5E8B6FD6@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > Kilku z Was odpisało na mój poprzedni list zwracając mi uwagę na pare
    spraw :

    > A teraz sprawa zasadnicza. Interusują was te zestawienia. Jeżeli nie, to
    nie
    > będę waszej listy zaśmiecał. Jeżeli choć trochę one Was ciekawią, to jakie
    > zestawienia Was by interesowały ( z tych co już są, lub jakieś inne).

    Juz nie musisz tak umniejszac swojej roli i podpisywac sie z malych liter!!!
    :))).
    Tak poza tym to swietne ze sa ludzie, ktoryz tak interesuja sie grupa i ja
    jestem wszystkimi konczynami ZA!
    Poza tym tez lubie wszelkiego rodzaju analizy bo je na co dzien robie i milo
    jest popatrzec na cos nowego.
    Na razie
    Wall