    From: S <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kursowanie walutowe
    Date: Thu, 22 Aug 2013 12:30:52 +0200

    W dniu 2013-08-22 12:05, Andrzej Lawa pisze:

    > Jak się umie - można we wszystko inwestować.
    >
    > Jak się nie umie - na wszystkim można stracić.
    >
    > Gwarancji wzrostu nie ma.

    Prawie. W przypadku akcji czy funduszy akcyjnych możesz stracić prawie
    wszystko. W przypadku walut - niektórych - szanse na to, iż np. dolary
    będą rozdawać za darmo (czyli de facto aby i Twoje nie były nic warte)
    są zerowe.
    Myślę, iż wiele osób dziś poszukuje alternatyw w stosunku do lokat
    dających lepszy zysk, ale też z ograniczonym ryzykiem.

    Wiesz... owo "się umie" bywa dość złudne. Niejedna osoba powierzyła
    oszczędności tym, co umieją i się znają, niekoniecznie dobrze na tym
    wychodząc. Inwestowanie na poziomie Kowalskiego nie jest jakąś tam
    tajemną wiedzą wymagającą kursów, szkoleń czy studiów. Chcieliby tak to
    widzieć raczej ci, którzy sprzedają ową "umiejętność". Ja mam wrażenie,
    iż zarabianie na walutach jest niezłą alternatywą wobec lokat.

    Co do "gwarancji wzrostu" - całe szczęście, że jej nie ma, bo musi być
    też czas kupowania, więc de facto muszą waluty spaść, by można było je
    nabyć z myślą o późniejszej odsprzedaży.

    --
    Pozdrawiam