  • 1. Data: 2006-07-26 18:36:47
    Temat: Ktoś zablokował mi konto - należy się bać?
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>

    Może mój problem wyda się dla niektórych banalny jednak ja troszeczkę się
    nim przejołem. Mianowicie 21 lipca logowałem się na konto w mBanku. Od tej
    pory nie miałem potrzeby więc na swoje konto nie wchodziłem. Dzisiaj takowa
    potrzeba jednak się pojawiła. Dość mocno się zdziwiłem kiedy przed moimi
    oczami ukazał się komunikat, że o źle wklepanym identyfikatorze i haśle. Dla
    pewności sprawdziłem czy przypadkiem nie mam włączonego CAPS LOCKA - był
    wyłączony.
    Poatanowiłem jeszcze raz się zalogować i znowu to samo - błędne hasło bądź
    identyfikator.
    Zaniepokojony sytuacją w jakiej się znalazłem postanowiłem zadzownić na
    mlinie i dowiedzieć co się tak na prawdę stało z moim kontem.
    Okazało się, że jest ono zablokowane :O Domyślam się, że jakaś mało
    rozgarnięta blondi pomyliła sobie swój identyfikator z moim i wyszedł z tego
    taki a nie inny klopsik.
    Powstaje w związku z tym pytanie czy należy bać się takich sytuacji jaką
    opisuje w tym poście pomimo tego, że zdarzyła mi się ona po raz pierwszy?
    Czy według was warto dla większego bezpieczeństwa zamówić sobie nowy
    pakiecik startowy?

    PS. Dodam na marginesie, że na konto nikt mi się nie zalogował.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-07-26 19:02:11
    Temat: Re: Ktoś zablokował mi konto - należy się bać?
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl>

    Johan Petrus napisał(a):
> [...]
    > wyłączony.
    > Poatanowiłem jeszcze raz się zalogować i znowu to samo - błędne hasło bądź

    Gdybyś miał zablokowane konto to by sie pojawił inny komunikat. Z tego
    co piszesz wynika że podałeś złe hasło lub login.

> [...]
    > opisuje w tym poście pomimo tego, że zdarzyła mi się ona po raz pierwszy?
    > Czy według was warto dla większego bezpieczeństwa zamówić sobie nowy

    Sprawdź swoje hasło i bez paniki. Nie loguj się na innych komputerach a
    swój trzymaj w porządku. Nic sie nie stanie.

  • 3. Data: 2006-07-27 05:08:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Jul 2006 21:02:11 +0200,
    osoba podpisana: Hotmaster <h...@w...fr.pl>
    napisała:
    [...]
    > Gdybyś miał zablokowane konto to by sie pojawił inny komunikat. Z tego
    > co piszesz wynika że podałeś złe hasło lub login.

    Od jakiegoś czasu mBank nie wyświetla że "kanał został zablokowany"
    tylko zawsze info o błędnyum haśle.
    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 4. Data: 2006-07-27 08:53:19
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>

    "Kamil Jońca" news:slrnecgiho.47g.kjonca@kjonca.kjonca

    > Od jakiegoś czasu mBank nie wyświetla że "kanał został zablokowany"
    > tylko zawsze info o błędnyum haśle.
    > KJ

    To samo usłyszałem na mLini. Ktoś zablokował mi konto - ot co rzesza
    nierozgarniętych blondii szturmuje mBank i z tego wychodzą właśnie takie
    jaja, że człowiek nie może zalogować się na swoje konto.

  • 5. Data: 2006-07-27 12:38:14
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 Jul 2006 10:53:19 +0200, w <e...@a...krakow>, "Johan Petrus"
    <s...@m...com.pl> napisał(-a):

    > To samo usłyszałem na mLini. Ktoś zablokował mi konto - ot co rzesza
    > nierozgarniętych blondii szturmuje mBank i z tego wychodzą właśnie takie
    > jaja, że człowiek nie może zalogować się na swoje konto.

    Bo mBank nie myśli -- jakby pomyśleli to odblokowaliby konto z automatu po 0,5h
    (czy jak tam wolą...).