    From: "Maciej J. Pyka" <m...@k...ch.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ktoś sie spotkał z taką praktyką - pilne
    Date: Thu, 4 Apr 2002 13:24:43 +0000 (UTC)

    "nowac" <g...@p...onet.pl> napisal(a) w swej madrosci:

    > kogo się zapytać) - czy starczy jeden z warunków do wypłaty - bo za
    > wpisem do ksiegi to można i 3 miechy czekac i z jakiej racji mam
    > zamrażać kasę (bo odsetki jak sie domyslam walą mi od ręki)?
    Musisz spelnic oba warunki.
    Z wpisem do ksiegi to jest tak, ze jak zalozysz sprawe o wpis i masz
    zaswiadczenie z sadu, to bank moze to potraktowac jak rownoznaczne z wpisem
    do ksiegi. Tylko bedziesz musial poinformowac bank o fakcie wpisu i wtedy
    Ci wpisza kredyt na hipoteke.
    Kasy nie zamrazasz, bo odsetki placisz tylko od tego co dostales do reki.
    Czyli dopoki nie dostaniesz pierwszej transzy, to nic nie placisz, potem
    odsetki od pierwszej transzy, a dopiero potem od calosci.
    No chyba, ze PKO-BP ustalilo inaczej.... ;-)
    Pozdrawiam
    Maciek