  • 11. Data: 2007-11-09 23:38:56
    Temat: Re: Ktore bankomaty wydaja banknoty 200 PLN ?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > jakiś czas temu millebankomat mi wypluł 200tki

    Mnie w zamierzchłych czasach pewien bankomat zamiast 10 zł dawał 20 zł... a
    innym zamiast 20 zł dawał 10 zł.

    /*-+

  • 12. Data: 2007-11-10 09:58:13
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 10 Lis, 00:16, jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:

    > Nawet nie o to chodzi. W BS nie bardzo jeszcze znaj cen
    > pieni dza - bo i sk d. W bardzo wielu podej cie do biznesu
    > maj jak za Króla wieczka - czytaj: za komuny.
    > aduj bankomaty bez pami ci i ciesz si jak je postawi
    > w ka dej wiosce.

    Bo g ównie tam jest klientela tych banków. Bankomaty stawia si tam,
    gdzie s klienci.
    Mieszka cy ma ych spo eczno ci cz ciej wybieraj gotówk z
    bankomatów, bo tam akceptowalno kart jest prawie adna. W du ym
    mie cie mo na wybra 50 z i wystarczy na ca y tydzie na bilety i
    gazet , a w ma ym miasteczku, gdzie prawie za wszystko trzeba zap aci
    gotówk to jest za ma o.

    Dodaj , e te "miastowe banki" maj o wiele mniejsz sie bankomatów
    ni ich odpowiedniki w krajach zachodnich.

  • 13. Data: 2007-11-10 16:11:08
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Odpada także bzwbk. Obawiam się, że nigdzie te banknoty obecnie nie są
    > ładowane.

    Wybierałem rok temu 5tys z Euronetu i wypłuł jakieś 5 banknotów 200

    Tomek

  • 14. Data: 2007-11-10 20:39:45
    Od: "Wabi" <b...@o...eu>

    > Nawet nie o to chodzi. W BS nie bardzo jeszcze znają cenę
    > pieniądza - bo i skąd. W bardzo wielu podejście do biznesu
    > mają jak za Króla Ćwieczka - czytaj: za komuny.
    > Ładują bankomaty bez pamięci i cieszą się jak je postawią
    > w każdej wiosce.

    Oto fragment artykułu z Gazety Bankowej 46 (942) z listopada 2006r o
    europejskich bankach spółdzielczych przygotowany przez dr hab. Eugeniusza
    Gustomskiego:
    "W okresie 25 ostatnich lat banki spółdzielcze w wielu krajach rozwijały się
    szybciej niż banki komercyjne w formie spółki akcyjnej. Wprowadziły one na rynek
    wiele nowatorskich produktów i innowacyjnych rozwiązań w zakresie dystrybucji
    produktów bankowych i dróg komunikowania się z klientami. Można tutaj wymienić
    koncepcję bancassurance stworzoną przez francuskie i niemieckie banki
    spółdzielcze, pionierskie rozwiązania fińskich banków spółdzielczych i
    holenderskiego Rabobanku w dziedzinie bankowości internetowej czy odważne
    wejście Raiffeisen Zentralbank Austria i Austriackiego Banku Ludowego na rynki
    krajów Europy Środkowo-Wschodniej już w pierwszych latach transformacji
    gospodarczej w tych państwach."

  • 15. Data: 2007-11-11 17:02:20
    Od: BS <l...@i...pl>

    LuK napisał(a):
    > Ktore bankomaty wydaja banknoty 200 PLN ?

    ING. Przynajmniej kiedys byly.. ;-)

    --
    Pozdrowienia
    BS

  • 16. Data: 2007-11-12 23:21:37
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    cinews:fh2el0$9bn$1@inews.gazeta.pl...

    > Bankomaty banków spó dzielczych. Zdziwi em si jak dosta em ó ty
    > banknot.

    Potwierdzam choć nie wiem czy nadal tak jest. Ja w 2005 dostałem 200-ki
    w bankomacie jakiegoś BS w Szczawnicy. Bankomat ten był załadowany
    również 10, 50 i 100.

    Przemek

  • 17. Data: 2007-11-15 13:17:17
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > ING. Przynajmniej kiedys byly.. ;-)

    Regularnie wypłacam w ING w Cieszynie i ciągle dostaję tylko 50 i na dodatek
    max 2000 przy jednym włożeniu. Te bankomaty to chyba dla bezrobotnych? W PKO
    BP SA i w PeKaO SA dają 4000 przy jednym włożeniu inne zwykle 3000.