  • 1. Data: 2012-07-17 16:06:43
    Temat: Którą impresję wybrać?
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Osiołkowi w dwa żłoby dano...
    Jest do wyboru Visa lub MC. PayPass można rozzbroić za pomocą dziurkacza. Czy po
    takim zabiegu te karty będą się różnić czymś istotnym?

  • 2. Data: 2012-07-17 18:20:50
    Temat: Re: Którą impresję wybrać?
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 17.07.2012 o 16:06 Piotr Hołda <p...@g...com> pisze:

    > Osiołkowi w dwa żłoby dano...
    > Jest do wyboru Visa lub MC. PayPass można rozzbroić za pomocą
    > dziurkacza. Czy po takim zabiegu te karty będą się różnić czymś istotnym?

    Ja wybralem MC, bo transakcje zlizeniowe mozna realizowac w dowolnej
    kwocie, w przypadku transakcji powyzej 50 PLN potwierdza sie PINem, VISA
    niestety nie przepuszcza transakcji zblizeniowych powyzej 50PLN.
    Roznice sa w oplacie interchange, dla MC jest wyzszy, ale to obecnie nie
    ma znaczenia dla klienta. Innych roznic dla uzytkowania w PL nie ma. Przy
    transakcjach zagranicznych bedzie kwestia przewalutowania, ale tam raczej
    nie bedzie premii...

    MK

  • 3. Data: 2012-07-23 00:52:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    MK <m...@i...pl> writes:

    > Ja wybralem MC, bo transakcje zlizeniowe mozna realizowac w dowolnej
    > kwocie, w przypadku transakcji powyzej 50 PLN potwierdza sie PINem,
    > VISA niestety nie przepuszcza transakcji zblizeniowych powyzej 50PLN.

    Swoją drogą, to może być ciekawy scenariusz ataku, stojąc za kimś (obok
    kogoś) w kolejce do kasy podglądamy mu PIN, a następnie płacimy za swoje
    zakupy jego kartą (używając nawet przewodowego "extendera" z lepszym
    RF). Brak ograniczenia do 50 zł...
    --
    Krzysztof Halasa