  • 1. Data: 2012-07-17 10:57:25
    Temat: sklep/usluga online, z drobnymi kwotami, z MC SecureCode / Verified by Visa?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Czy zna ktos jakis sklep czy usluge online, w ktorym mozna cos kupic za
    drobna kwote, i w ktorym wymagane sa MasterCard SecureCode czy Verified
    by Visa?

    Potrzebuje tego do weryfikacji (bank nie przysyla mi SMSa z kodem do
    transakcji, choc twierdzi, ze wszystko jest OK).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 2. Data: 2012-07-17 13:32:18
    Od: "Sinus " <s...@W...gazeta.pl>

    Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> napisał(a):
> [...]
    >
    > Potrzebuje tego do weryfikacji (bank nie przysyla mi SMSa z kodem do
    > transakcji, choc twierdzi, ze wszystko jest OK).

    A jakie znaczenie ma kwota. Gdziekolwiek coś kup za dowolną kwotę, jak
    przyjdzie sms to po prostu nie wpisuj kodu i transakcja się nie przeprocesuje.
    A będziesz wiedział czy sms przychodzi czy nie.

    Możesz użyć np. wizzair.com i dowolny bilet, oni zawsze idą przez SecureCode
    jak karta ma to włączone.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2012-07-17 17:35:25
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 07/17/2012 06:32 PM, Sinus wrote:

    > A jakie znaczenie ma kwota. Gdziekolwiek coś kup za dowolną kwotę, jak
    > przyjdzie sms to po prostu nie wpisuj kodu i transakcja się nie przeprocesuje.
    > A będziesz wiedział czy sms przychodzi czy nie.

    Troche sie boje, ze dla jakiejs transakcji bank zdecyduje nie uzywac
    secure code, tylko "dziekujemy, transakcja zostala zrealizowana", i
    zostane z biletami lotniczymi w garsci ;)

    Dlatego odpowiadaloby mi, gdyby dalo sie to zastosowac do malej kwoty.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 4. Data: 2012-07-17 18:37:30
    Od: "LiveSmarter.pl" <b...@w...pl>

    W dniu wtorek, 17 lipca 2012 17:35:25 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
    > On 07/17/2012 06:32 PM, Sinus wrote:
    > &gt; Tomasz Chmielewski &lt;t...@n...wpkg.org&gt; napisał(a):
    > &gt;&gt; Czy zna ktos jakis sklep czy usluge online, w ktorym mozna cos kupic za
    > &gt;&gt; drobna kwote, i w ktorym wymagane sa MasterCard SecureCode czy Verified
    > &gt;&gt; by Visa?
    > &gt;&gt;
    na wizzairze mozesz kupic bilety po 4 PLN. Poszukaj wrzesien
    Poznan/Wrocław/Katowice/... - Oslo Torp.

  • 5. Data: 2012-07-24 03:09:40
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jul 17, 10:57 am, Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:
> [...]
    >
    > Potrzebuje tego do weryfikacji (bank nie przysyla mi SMSa z kodem do
    > transakcji, choc twierdzi, ze wszystko jest OK).

    Na http://www.zakra.pl/ możesz założyć konto i doładować saldo
    punktowe kwotą od 5 PLN przez eCard i żądają 3D-Secure. Możesz potem
    te 5 PLN (minus 2% prowizji) wypłacić na konto bankowe, ale uwaga:
    tylko całkowite złotówki, więc lepiej doładuj za 5.10 PLN, wtedy
    wypłacisz 5 PLN, bo z doładowania kartą 5.00 PLN wypłacisz tylko 4 PLN.

  • 6. Data: 2012-07-25 07:20:28
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 07/24/2012 08:09 AM, Miernik wrote:

> [...]
    > tylko całkowite złotówki, więc lepiej doładuj za 5.10 PLN, wtedy
    > wypłacisz 5 PLN, bo z doładowania kartą 5.00 PLN wypłacisz tylko 4 PLN.

    Super - idealne, to jest to czego szukalem! ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com