  • Data: 2002-11-07 12:18:39
    Temat: Re: Kto z powrotem zapisuje się do Inteligo?
    Od: g...@p...gazeta.pl szukaj wiadomości tego autora

    > no jak tak podchodzisz do sprawy - ja w życiu nie zamienilbym Fortisa na
    > Inteligo - nie ta klasa :)

    Eeee, ja podchodzę do tego tak-jeżeli mogę uzyskać taki sam lub zbliżony
    funkcjonalnie efekt za dużo niższą cenę, to się długo nie zastanawiam. Jeżeli
    warunki ulegną zmianie, to dostosuję się do tego tak, żeby przy minimum środków
    uzyskać to samo. Kwestia "klasy" i "prestiżu" danego banku jest mi obojętna
    (o ile nie wpływa oczywiście na bezpieczeństwo).

    Pozdrowienia,
    Glenn